Iran Varzeshi

زور شفر به کمیته فنی چربید؛ گرو میماند

-

وینفــرد شــفر به تــداوم حضور الحاجی گرو در اســتقالل تاکید دارد اما از سویی اعضای کمیته فنی باشگاه استقالل عالقهای به ماندن این بازیکن در ترکیب اســتقالل نیــم فصل دوم ندارند.

گرچــه هنــوز نشســتی به طور رســمی میــان کمیته فنی باشــگاه استقالل و وینفرد شــفر برگزار نشده تا اعضای کمیته فنی باشگاه استقالل صراحتا به ســرمربی اعــالم کنند که گرو باید از لیســت نیم فصل دوم کنار گذاشته شــود اما شــفر با بو بردن از این ماجرا پیغامش را به گوش کمیته فنی باشگاه اســتقالل اعالم کرده که همچنان به وجود این بازیکن نیجریهای نیاز دارد.

در دو بازی اخیر نیز شفر بر همین مبنــا پیش رفت و گــرو را در ترکیب اصلی استقالل بازی داد.

برد مقابل اســتقالل خوزســتان مزید برعلت شــد تا شــفر بیشــتر به ادامه حضور این بازیکن در اســتقالل خوشــبین باشــد اما واقعیــت همان اســت که کمیته فنی باشگاه استقالل از ســرمربی خواســته و باید پذیرفت کــه الحاجــی گرو بــرای اســتقالل هرگــز نمیتواند بــه مهاجمی ایدهآل بدل شود.

اســتدالل شفر در اصرار به ماندن گرو در ترکیب اســتقالل از یک نظر و دیدگاه فنی نشات میگیرد. شفر اعتقاد دارد که گرو میتواند در جنگهای تن به تن که گاها در خط آتش اســتقالل ایجاد میشود، کفه ترازو را به نفع تیم سنگین کند.

ایــن اعتقــاد باعــث شــده گرو همچنان از سوی سرمربی استقالل در حاشــیه امنیت قرار داشته باشد و به احتمال بســیار زیاد در نیم فصل دوم در ترکیب آبیها باشــد. بــا توجه به اینکه شــفر مسوول نهایی مسائل فنی باشگاه استقالل است و کمیته فنی نیز حدود اختیار آن چنانی در اســتقالل ندارد، به نظر میرســد که باید پرونده جدایــی گرو از اســتقالل را ببندیم و جدایی این بازیکن از ترکیب آبیها را منتفی بدانیم.

حــاال اینکه کمیته فنی باشــگاه اســتقالل با این تصمیــم چه خواهند کرد و چه واکنشــی به سرمربی نشان خواهند داد مشــخص نیســت و این مســاله به احتمــال زیــاد در نقل و انتقاالت برای استقالل دردسرهایی به وجود خواهد آورد.

یکــی از دالیل مهــم کمیته فنی باشگاه اســتقالل برای جدا شدن گرو نزدیک بودن بازیهای لیگ قهرمانان آســیا اســت و اعضای کمیتــه فنی اســتقالل بر ایــن باورند کــه باید در این عرصــه بازیکنــان ایدهآلتری در ترکیب اســتقالل قرار بگیرند. درست یکی مانند مامه تیــام که فصل پیش در رقابتهــای لیگ قهرمانان آســیا غوغا کرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran