Iran Varzeshi

نویمایر‌بازی‌به‌بازی‌پول‌م ‌یگیرد

-

در هفتههــای اخیــر مارکــوس نویمایر بارهــا بهعنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب اســتقالل شده درحالی که در بســیاری از بازیها اساســا حضور ایــن بازیکن در ترکیب اســتقالل هیچ ضرورتی نداشــته اســت. خیلیها این تصمیم را ناشــی از عالقه وینفرد شفر به بازیکنان خارجی استقالل بخصوص نویمایر دانســتند اما اصــل ماجرا چیز دیگری است.

در قراردادی که نویمایر با استقالل منعقد کرده تعداد بازی نقشــی مهم در دریافتیهای­ش ایفا میکند و در واقع به همین علت است که سرمربی استقالل نیز ایــن بازیکن را بارهــا وارد ترکیب اســتقالل کرده تا از حقوق بیشــتری بهرهمند شود.

اینکه باشگاه اســتقالل با نویمایر چنین قــراردادی منعقد کرده میتواند جالب توجه باشــد. معمــوال بازیکنان خارجــی تن بــه چنیــن قراردادهای­ی نمیدهند اما اینبار باشــگاه اســتقالل حداقــل در عقد قــرارداد بــا بازیکنان خارجی قــدری زرنگی به خــرج داده و مــالک دریافتی را تعــداد بازی قرار داده اســت. البته اگر شــفر باز هم در بازیهای آینده بیدلیل نویمایر را وارد ترکیب اســتقالل نکند و به بازی دادن به او اصرار نداشــته باشد، استقالل هم از لحــاظ مالی ضرر بیشــتری متحمل نخواهــد شــد. البته نویمایــر جزو آن دسته از بازیکنانی است که کمیته فنی اســتقالل عالقه چندانی به تداومش در اســتقالل ندارد و بارها در نشستهای خود به این موضوع اشــاره کردهاند که این بازیکن باید استقالل را پس از پایان نیم فصل به مقصد کشورش ترک کند.

حال باید دید که شــفر با پیشنهاد کمیتــه فنی در خصوص ایــن بازیکن موافقت میکند یا همچنان روی همان مدار حرکــت خواهد کــرد و با همان عالقــهای که بــه الحاجی گــرو دارد، عرصه را برای حضور نویمایر در ترکیب اســتقالل هم باز میگذارد؟! نویمایر از زمان حضورش در اســتقالل پیدرپی با مصدومیتهای­ی هم مواجه بوده و هرگز نتوانســته عملکرد درخشانی در ترکیب آبیها داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran