Iran Varzeshi

افسردگی‌اروین‌باید‌در‌ایران‌تایید‌شود

-

تراکتورســ­ازی به ایــن راحتی از خیر ارویــن نمیگذرد. حتی بــا اینکه او نامــه پزشــک معالجــش را مبنی بر تایید افســردگی شــدید برای باشــگاه تراکتورســ­ازی فرســتاده امــا بــاز هم باشگاه تراکتورساز­ی بهراحتی با جدایی ســه ماهه او از تیم موافقت نمیکند. در واقع تنها شرط این باشگاه برای شکایت نکردن از اروین به فیفا این اســت که او به ایــران بازگردد و همان پزشــکی که توانایــی او برای بــازی در لیگ را تایید کرده، افسردگیاش را تایید کند. علیرضا اســدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورساز­ی بــا بیان این موضوع میگوید: «باشــگاه ما بهعنوان چندمین باشــگاه خصوصی، دارای خصوصیات خاصی اســت. وقتی باشگاه از بازیکنی بزرگتر شود در معنی یعنی اصول تربیتی و ســاختار نظاممند دارد. هر بازیکنی در این قالبها باشــد، میتوانــد در زمین فرصــت خدمت به طرفداران تراکتورســ­ازی را پیدا کند. ما هم اولویتمان حفظ سرمایههای باشگاه اســت و به بازیکنان کمک میکنیم که در این مجموعــه بمانند و از راهکارهای تربیتی باشــگاه بهرهمند شوند.» اسدی توضیــح میدهــد: «عدم حضــور یک بازیکن در زمان تمرین و مسابقه، عدول از مقررات انضباطی اســت. بهانهاش هر چه باشد اهمیتی ندارد. حتی اگر بیماری باشــد، پزشــک تیم باید این بیماری را تایید کنــد. اگر بازیکنی دچار این قصور شــود، با توانمندیها­یی که در بســتن قرارداد داریم، قانونی برخورد میکنیم.»

آیــا اروین بــا اســتفاده از قوانین فیفا میتواند با اســتناد به بیماریاش از تراکتورساز­ی جدا شود؟ اسدی در پاسخ به این ســوال میگوید: «به هیچ عنوان نمیتواند بهراحتی از تراکتورساز­ی جدا شود. باشگاه تراکتورساز­ی برای بازگشت اروین و اســتوکس، نزدیــک به ۰1 نامه نوشته اســت. حتی در قرارداد بازیکنان خارجی ما هم عنوان شــده که پزشــک معتبر باشگاه باید ســالمت بازیکنان را تایید کند.»

در بحث دریافت مطالبات، بازیکنان خارجــی بهانهای ندارند که بتوانند از آن برای جدایی بیدغدغه از تراکتورســ­ازی اســتفاده کننــد؟ مدیر عامل باشــگاه تراکتور تاکید میکند: «اروین مطالباتش را بیشــتر از چیــزی که بایــد دریافت کــرده و از این طریق هم نمیتواند برای جدایی اســتفاده کند. ما تمام تالشمان را میکنیم این دو بازیکن خارجی را در تراکتورساز­ی حفظ کنیم. اروین را هم به تبریز برمیگردانی­م.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran