Iran Varzeshi

پایان کار نماینده والیبال در جام باشگاههای جهان

-

در روز پایانــی از دور گروهــی رقابتهــای والیبال جام باشــگاهها­ی جهــان تیم خاتم اردکان با شکســت برابــر نماینــده لهســتان از گردونه رقابتها حذف شــد و اسکرا بلهاتوف نیز مغلوب زنیت کازان شد.

روز پایانــی از دور گروهــی رقابتهــای والیبال جام باشــگاهها­ی جهان با برگزاری چهار دیدار به پایان رســید که در یکی از بازیها از ساعت 23 تیــم خاتــم اردکان در ســومین دیــدارش با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم قدرتمند سادا کروزیرو برزیل شکست خورد تا با ســه شکست و بدون امتیاز ضمن ایستادن در قعر جدول گروه B به کارش در جام باشــگاهها­ی جهان پایان دهد.

خاتــم ســتهای بــازی را بــا امتیازهــا­ی ‪27-25 ،25-16‬ و -16 25 به دارنده ســه عنــوان قهرمانی باشــگاهها­ی جهان واگــذار کرد تا با عملکردی ضعیف و دور از انتظار وداع تلخی با این رقابتها داشــته باشــد. ســاداکروز­یرو نیز با یــک برد و چهار امتیاز از صعود به دور نهایی بازماند.

همچنین در ساعت 20 دو دیدار همزمان برگزار شــد کــه در یکی از بازیها تیم لوبه توانست در ادامه روند پیروزیهایش در دیــداری که حکم سرگروهی را داشت برابر فاکل روسیه با نتیجــه 3 بر صفر به برتری رســد تا با سه برد و هشــت امتیاز بهعنوان صدرنشــین گروه A بــه نیمه نهایی راه یابــد و باید در ایــن مرحله امروز از ســاعت 20 به مصاف آسکو رسوویا لهستان برود.

در دیگــر دیدار همزمــان که از گــروه A برگزار شــد تیم پرســتاره ترنتینو ایتالیا موفق شــد با حســاب 3بر صفر برابر میزبانش آسکو رسوویا لهستان به پیروزی برسد تا با 9 امتیاز بهعنوان مقتدرترین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود و باید امروز از ساعت 23 به مصاف فاکل روسیه برود.

در آخرین دیدار نیــز تیم زنیت کازان روســیه توانســت با نتیجه3 بر یک از ســد یاران میالد عبادی پور در تیم اسکرا بلهاتوف لهستان بگذرد تا با یک برد و پنج امتیاز ناکام بزرگ جام باشــگاهای جهان لقب گیرد و اسکرا نیز با عملکردی دور از انتظار سومین شکست را قبول کرد و با یک امتیاز از گردونه رقابتها کنار رفت.

بــه این ترتیــب در پایان مرحله گروهی، آسکو رســوویا لهستان، لوبه ایتالیا، ترنتینو ایتالیا و فاکل روســیه به مرحله نیمهنهایی رســیدند. چهار تیمی که همگی با سهمیه فدراسیون جهانی (وایلــد کارت) به این رقابتها آمــده بودنــد. تیمهای زنیــتکازا­ن و ســاداکروز­یروی برزیــل، قهرمانان دورههــای اخیر ایــن رقابتها حتی نتوانســتن­د به نیمه نهایی برسند و از دور رقابتها کنار رفتند.

تیــم خاتــم اردکان در حالــی نمایندگــی ایران در این رقابتها را بر عهده داشت که به جای بانک سرمایه، قهرمان دوره گذشته باشگاههای آسیا راهی این تورنمنت شده بود و سهمیه اصلــیاش که مربــوط بــه قهرمانی اخیرش در آســیا بود، مربوط به دوره آینده جام باشــگاهها­ی جهان اســت. اردکانیها در این تورنمنت، شــهرام محمــودی و مهــدی مرنــدی را هم بــه طور کامل در اختیار نداشــتند تا دستشان در مقابل قدرتهای والیبال دنیا خالیتر هم بشود.

خاتم اردکان در سومین دیدارش با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم قدرتمند سادا کروزیرو برزیل شکست خورد تا با سه شکست و بدون امتیاز ضمن ایستادن در قعر جدول گروه B به کارش در جام باشگاههای جهان پایان دهد

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran