Iran Varzeshi

پيکاندرسرا­شيبی

نفت مسجد سلیمان یک - پیکان صفر

-

جمعه ،97/9/9 هفته چهاردهم هجدهمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس، ورزشــگاه بهنام محمدی، ساعت: ،15:15 تماشاگر:0051 نفر نفت مسجد سلیمان یک گل: پیمان میری )4( پیکان صفر داور: جــواد رحیمزاده، کمکهــا: محمدعلی پورمتقی و حسین مرادی اخطار: صادق بابااحمدی (نفت مسجد سلیمان) بازیکن برتر: موســی کولیبالی (نفت مســجد سلیمان)

نفت مسجد سلیمان: حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موســی کولیبالی، علیرضا علیزاده، سید محمد حسینی، صادق بابا احمدی، حسین دوستدار، حکیم نصاری، اکبر آفاقی (۲6 -عباس عســگری)، اسماعیل شریفات، پیمان میری سرمربی: علیرضا مرزبان پیکان: وحید شیخ ویســی، سجاد مشکلپور، حجت حقوردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو

باتیســتا، ابوالفضل ابراهیمی، ســامان نریمان جهان، مهدی مومنی، فراز امامعلی، عیسی آلکثیر سرمربی: مجید جاللی

نفت مسجد ســلیمان در حالی از میهمان خود میزبانی میکرد که هفته گذشــته را با برد پشت سر گذاشته بود و با روحیه باالیی پا به میدان میگذاشت امــا حریف این هفته مســجد ســلیمانیه­ا با باخت هفتههــای اخیــر بخصوص باخت در هفته گذشــته رقابتهــا در زمین حضور داشــت و ایــن، یک بازی یکطرفه را نوید مــیداد. در حالی که پیکانیها هنوز آماده بازی نبودند حمالت نفتیها شروع و دروازه تیم آقا معلم تهدید شــد. ۴ دقیقه از بازی نگذشــته بود که مدافعان پیکان برای جلوگیری از باز شدن دروازه تیمشــان مجبور به خطا در محوطه جریمه تیمشان شــدند و بازیکن پیکان با دست توپ را لمس کرد تا داور نقطه پنالتی را نشــان دهد. پیمان میری پشــت توپ ایســتاد و توپ را به ســمت دروازه شیخ ویسی شــلیک کرد که با نمایش خوب شــیخ ویســی توپ میری بلوکه شد اما در برگشت با تعلل مدافعان پیکان میری توپ برگشــتی را تبدیل به گل کرد. نیمه اول بازی با تک گل میری به پایان رســید. با شروع نیمه دوم مشــخص بود که مسجدسلیمان­یها به دنبال چه چیزی هستند، آنها در حالی که از مزیت میزبانی بهره میبردند تالش میکردند از تک گل تیمشــان مقابل تیم پیکان حفاظت کرده و با کسب سه امتیاز بازی به وضعیت خود در جدول رده بندی سروســامان دهند. مجید جاللی بــا تغییراتی که در تیمش داده بود هم موفق به این کار نشــد و بــازی با تک گل نیمه اول و به نفع میزبان به پایان رســید تــا همچنان پیکان در سراشیبی سقوط حرکت کند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran