Iran Varzeshi

امامی‌فر:‌شرمنده‌ایم

-

علیرضا امامیفر پس از شکســت 5 بر صفر تیم فوتبال ســپیدرود رشت مقابل اســتقالل این جمالت را به زبان آورد: «شکســت مــا یک اتفاق دور از انتظار بــود و فکر میکنم هیچ کدام از بازیکنان و عوامل تیم نمیخواســت­ند چنین نتیجهای کسب شود. این اتفاق افتاده و آن چیزی که ما متوجه شدیم، نقاط ضعفی بود که دیده شــد. تالش میکنیم نیمفصل دوم نقاط ضعف را چه از نظر بازیکن و چه از بعد فنی ترمیم کنیم.»

امامیفــر در ادامه حرفهایش کوشــید حریــف را بزرگ جلوه دهد: «اســتقالل با این مهرههــا و نیمکتــی که دارد بایــد در کورس قهرمانی باشــد. تعویضهای اســتقالل را با ما مقایســه کردید؟ اشــتباهات فردی در تیم ما زیاد انجام شــد و دیداری را واگذار کردیم که فکــر نمیکردیم این نتیجه در آن ثبت شــود. آنچــه که مدنظــر علی کریمی قــرار دارد این اســت که در تعطیــالت لیــگ روی تیم کار شــده و به شــکلی بازی کنیم که در شــأن و شخصیت سپیدرود باشــد. در رختکن صحبت کردیم که در تیم اســمی به نام فالن بازیکن نداریم و اســم تیم ســپیدرود اســت. ما چیزی جز شــرمندگی برای هواداران نگذاشــتیم و آنهــا نیز ما را درک میکنند.»

امامیفر در پایــان حرفهایش این جمالت را به زبــان آورد: «در لیگی که تالطم دارد، پیکان با بازیکنانی که در اختیار داشــته، شــش بازی پشــت ســر هم واگذار میکند. به غیــر از چند تیم، بقیه تیمها فراز و نشــیبهای زیادی داشــتهاند. بازیکنان ما امروز درس بزرگــی گرفتند و فهمیدند که کار ســختی در پیش دارند. ســادهترین کاری که در تمرینــات انجام میدهیم، حفظ توپ اســت اما امــروز این کار را هــم انجام ندادیم. مســلما وظیفه ما این اســت که نقــاط ضعفمان را بررســی کنیــم. قطعا دنبــال بازیکن نیز خواهیم بود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran