Iran Varzeshi

گرشاسبی: به وزیر گفتم در معذوریت نباشد

-

آخرین مهلت بازنشستهها در ماندن در پستهایشــا­ن، پانزدهــم آذر بود که اتفاقا مدیرعامل پرســپولیس آن روز را هم در این باشــگاه گذرانــد. حمیدرضا گرشاسبی بعد از رسیدگی به امور جاری باشگاه پرسپولیس، بعدازظهر پنجشنبه به دیدار مســعود سلطانیفر وزیر ورزش و جوانــان رفت تا بداند رفتنی اســت یا ماندنی.

به گفته خــودش، وزیر ورزش از او خواسته تا روز شــنبه صبر کند که اگر مجوزش را صادر کردند، بتواند به کارش در باشگاه پرســپولیس ادامه دهد: «فکر میکنم االن دیگر همه چیز مشــخص و معلوم شــده اما با این حــال تا فردا که روز آخر خواهد بــود، باید صبر کرد. در جلســه روز پنجشــنبه آقای سلطانیفر به من گفــت تا روز شــنبه صبر کن تا اگر مجوز صادر شــد، بتوانی به فعالیت در پرســپولیس ادامه بدهــی. البته به ایشــان گفتم خواهش میکنم به خاطر من در معذوریت نباشــید و نگرانی هم به خودتــان راه ندهید چــرا که در این مدت همه کارهای الزم را انجام دادهایم و اجازه ندادیم کاری روی زمین بماند. با این همه قرار اســت روز شنبه همه چیز مشــخص شــود. هر چند بعید میدانم اتفــاق تــازهای رخ بدهد. بــه هر حال ورزش همین است و وقتی شما یک روز میآییــد، یک روز هم بایــد بروید. فقط امیدوارم هر اتفاقی قرار اســت رخ بدهد، خیر و صالح پرسپولیس در آن باشد.»

قرار بود باشــگاه پرسپولیس مجوز ورود به عرصه خصوصیســاز­ی را بگیرد و با اســتفاده از این موضوع، حمیدرضا گرشاســبی در ســمتش بماند اما حاال میگوید که تکلیف این خصوصیســاز­ی هم هنوز مشخص نیست: «صحبتهایی مطرح شد اما واقعیت این است که در این باره کاری انجام نشــد و فعال هم چیزی مشــخص نیســت. به هر حال تا شنبه مشخص خواهد شــد که در پرسپولیس میمانم یا نه. شــما که ایــن همه صبر کردید، یک روز دیگر هم تحمل کنید.» پرسپولیس بعد از گرشاسبی چه شکلی خواهد بود؟ پاســخ آقای مدیرعامل این اســت: «فعال باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقــی رخ میدهد. شــاید رفتنی شــدیم و شاید هم ماندیم. چیزی قطعی نیست اما تا شــنبه تحمل کنید چرا که همه چیز شــنبه مشخص خواهد شد اما همانطور که گفتــم، بعید میدانم اتفاق دیگری رخ بدهد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran