Iran Varzeshi

گورکوف و طارمی تحت فشار

-

در نخستین مسابقه هفته پانزدهم لیگ ســتارگان قطر، الغرافه به االهلــی باخت تا تیرهروزیها­ی این تیم ادامه داشته باشد. در حالی که فقط ۶1 ثانیه از بازی گذشــته بود، پــاس بلند از دفاع االهلی را امید ابراهیمی با ضربه سر زد تا از سمت راست زمین حملهای طراحی شــود و در ادامه با شوت تمام کننده محمــد مونتاری این تیــم خیلی زود به گل اول برسد.

الغرافه در نیمه اول بازی را به تســاوی کشــاند اما دقیقــه 58 گل دوم را خورد تا با اضافه شدن مهدی طارمی و والدیمیر ویس، دو تغییر هجومی داشته باشد و برای جبران نتیجه تــالش کند اما در دقیقه ۴8 شــوت تماشــایی نایجل دی یانگ، کاپیتان و ستاره هلندی االهلی سومین گل این تیم را رقم زد.

بعــد از این بــازی گورکوف ســرمربی هلندی الغرافه با اشــاره به عملکرد وســلی اسنایدر، ستاره هلندی تیمش گفت: «وسلی یک بازیکن بزرگ اســت اما نمیتوانیم از او انتظار بیش از اندازهای داشته باشیم. ما هنوز در انتظار بازگشــت طارمی و ویس به سطح فنــی موردنظرمان و البته مطلوب هســتیم. انتظار زیــادی از بازیکنان خارجیمان داریم اما در این شــرایط نمیتوانم مثال از وســلی بخواهم به کار دفاعی کمک کند.»

روزنامــه الوطن هــم دربــاره عملکرد طارمی و والدیمیر ویس نوشــته است: «این شــرایط چقدر میخواهد طول بکشد؟ ورود مهدی طارمی و والدیمیر ویس در نیمه دوم به زمین هیچ سودی برای تیم الغرافه نداشت. آنها هماننــد هم بودند و چیــزی به قدرت الغرافه اضافه نکردند. هر چند آنها بازیکنانی عالی هستند اما هیچ چیزی از طارمی و ویس در نیمه دوم بازی با االهلی ندیدیم تا نشــان دهد که بازیکنان بزرگی محسوب میشوند.»

بعد از این شکســت هواداران الغرافه با انتشــار پیامهایی در شــبکههای اجتماعی خواهــان اخراج اعضای کادر فنی و عدهای از بازیکنان این تیم شدند.

در مطلب روزنامه الشــرق آمده اســت: «هواداران الغرافه خواهان تغییر تمامی چهار بازیکن خارجی و پیش از همه مهدی طارمی، ملیپــوش ایرانی هســتند. آنهــا همچنین کریســتین گورکوف، ســرمربی فرانسوی را مســوول اصلی شکســتهای اخیــر الغرافه میدانند و اعالم کردند او باید از این ســمت کنارهگیری کند.»

تیــم تحت هدایــت گورکــوف هفت شکســت در 15 بازی پذیرا شده و در بازی با الســد شکست تاریخی 8 بر یک را متحمل شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran