Iran Varzeshi

یاراحمدی: مثل یک جنایتکار با من برخورد کردند!

-

دارنده مدال طالی کشتی آزاد قهرمانی آسیا در روزهایی که فدراسیون کشتی دچار تغییرات شــده و کادر فنی تیم ملی هم تغییر کرده اســت حاال به بازگو کردن اتفاقات یک سال پیش میپردازد. پیمان یاراحمدی کشتیگیر جوان لرستانی که در مسابقات جهانی ۷۱02 دوبنده تیم ملی را به تن کرده بود، درباره شکست در فرانسه و اخراجش بعد از این مســابقات از اردوی تیم ملی، توســط کادر فنی و شورای فنی گفت: «در حالیکه در اردوی تیم ملی مصدوم شــده بودم و با رباط پاره به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شدم، انتظار داشتند جردن باروفس را شکست دهم.» یاراحمدی با اشــاره به تصمیم کادر فنی و شــورای فنی ادامه داد: «متأســفانه بعد از مسابقات جهانی فرانســه به طرق مختلف همیشــه تن من را میلرزاندنـ­ـد که چون بیتفاوت کشتی گرفتهای سهمیه انتخابی تیم ملی را نداری اما از خیلیها که در آن مسابقات نتیجــه نگرفتند دوباره دعوت کردند و به آنها میدان دادند، در حالیکه کوچکترین تماسی با من نگرفتند.»

یاراحمدی با اشاره به بیمهریهای فدراسیون کشــتی در آن مقطع گفت: «در حالیکه در اردوی پیــش از مســابقات جهانی مصدوم شــده بودم، از پزشــک تیم درخواســت کردم که عکس پزشــکی از من بگیرد اما گفت مشــکلی نیســت و نیازی به عکس پزشــکی نداری. در حالیکه بــا همان رباط پاره به مســابقات جهانی رفته بودم، انتظار داشتند که باروفس را شکســت بدهم. مسووالن فدراسیون بعد از مســابقات هیچ ســراغی از من نگرفتند. مگر من جنایت کرده بودم؟ در انتخابی همه را شکســت داده بودم و راهی مســابقات جهانی شدم اما در حالیکه در اردوی تیم ملی مصدوم شدم، مانند یک جنایتکار با من رفتار کردند و من را مقصر ناکامی تیم دانستند. همه مــن را طرد کردند انگار که تنها من باخته بــودم.» دارنده مدالهای برنز نوجوانان و جوانان جهان با بیــان اینکه اگر مصدوم نبود نتیجه بهتری را رقم میزد، ادامه داد: «زانویــم در دیدار مقابل حریف فرانســوی ۳ بار خالی کــرد، در حالیکه از او پیش بودم اما مصدومیت اجازه نداد کشــتی خودم را بگیرم. همین موضوع باعث شــد تا آسیبدیدگیا­م بیشتر شود و زانوی چپم هم صدمه ببیند.»

یاراحمــدی در ادامه همچنین مدعی شــد که تمامی هزینههــای درمانش را خودش پرداخت کرده اســت: «خودم تمام کارهای درمانیام را انجام دادم. نیازی به پول نداشــتم و تمام هزینهها را خانوادهام پرداخت کردند اما از این بیمهریها خیلی اذیت شــدم. در حالیکه بسیاری از کشتیگیران با نظارت و حمایت کامل فدراسیون عمــل جراحی را انجام میدهند و بعد از آن هم به اردوی تیم ملی دعوت شــدند و کارهای فیزیوتراپی و درمانی را دنبال کردند اما هیچ توجهی به من نشــد. از جهانی پاریس که برگشــتم یک نفر هم از فدراســیون با من تماس نگرفت، انگار نه انگار که من در عضویت تیم ملی بودم.» دارنده مدال طالی کشــتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: «در تمام طول تمرینات با زانوبند و آتل تمرین میکردم اما حتی اجازه ندادند به من که بگیرم. زانویم آنقدر تورم داشت که وقتی از مسابقات برگشتم، نتیجه مبهم بود و مجبور شدم چند روز صبر کنم تا تورم بخوابد، بعد مجددا اقدام کنم.» او درباره اینکه چه زمانی میتواند به روی تشــک برگردد؟ گفت: «زانوی راستم را بعد از برگشت از مسابقات جهانی فرانسه عمل کردم اما با توجه به فشاری که روی زانوی چپم در این مدت وارد شده بود متوجه شدم که این زانویم هم رباط پاره کرده است و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. وقتی به پزشــک مراجعه کردم گفت که زانویت داغون شــده و چیزی از آن نمانده است اما من ۴2 سالم است و خداحافظی در این زمان به هیچ عنوان حقم نیست.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran