Iran Varzeshi

برنامهای برای حضور در انتخابات ندارم

-

سرپرســت فدراســیون جودو بهعنوان گزینه جانشین محمد درخشان برای ریاســت مطرح است اما خودش اظهارنظر قابل تاملی دارد. او میگوید برای حضور در انتخابات فدراسیون جودو هیچ برنامهای ندارد و در این مورد نیز قولی به هیچ کسی نداده است.

محمدرضــا عمــادی در این رابطــه میگوید: «آمادگــی الزم را برای ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراســیون داشته و این موضوع را بــه وزارت ورزش اعالم کردهایم و منتظریم تا بــا برنامه ثبت نام و برگزاری مجمــع مجوزهای الزم صادر شــود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.»

او با بیان اینکــه باید فضا را باز بگذاریم تا از همه طیفهای جودو برای انتخابات ثبت نام کنند، میگوید: «این رشته توانایی موفقیت در بازیهــای المپیــک 2020 را دارد و همه باید کمــک کنند تا این امر محقق شــود. البته من به اخالق اســالمی و ورزشی خیلی اعتقاد دارم و تاکیــد دارم هیاتها و جامعــه جودو در این چارچوب گام بردارند.»

عمادی در مورد اینکه گفته میشــود شما قصد ثبت نــام در انتخابات را دارید نیز توضیح قابل تاملی میدهد: «چنین چیــزی صحت ندارد. آرامش خانواده بزرگ جودو آرزوی قلبی من اســت و مطمئن هستم که در این مســیر میتوان به اهداف بزرگی رسید. بر همین اســاس هدف من برگزاری انتخابات در بهترین شرایط است و هیچ برنامهای برای حضور در انتخابات ندارم.»

وی در پایان به ادامه تغییرات در فدراســیون جودو اشاره میکند: «در حال رایزنی و بررسی هستیم تا در مدت زمان باقی مانده در هیات رییسه و برخی بخشهــای دیگر نیز تغییراتی ایجاد کنیم تا به طور کامل قانون منع بهکارگیری بازنشستهها را رعایت کرده باشیم.»

واکنش حسین اوجاقی به شکست مقابل پاس ناجا:

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran