Iran Varzeshi

تساوی نتیجه عادالنهتری بود

-

تیــم پارس جنوبی مقابل پاس ناجا در هفته پنجم لیگ برتر ووشــو شکســت خورد و همین موضوع شــوکی بود برای تیمی که سالهاســت مدعی قهرمانی است. حســین اوجاقی، سرمربی تیم پارس جنوبی درباره نتیجهای که در این دیدار کسب شده، میگوید: «پاس ناجا باالخره موفق شــد در رقابتهای این هفته لیگ برتر ووشو با نتیجه ۸ بر ۶ تیم ما را شکســت دهد. علت شکست ما این بود که نیروهای اصلی و خوب خود را به دالیل مختلف نداشتیم. چهار مهره اصلی و ملیپوش ما نسبت به سال گذشته در این فصل ما را همراهی نکردند.»

اوجاقی با بیان اینکه محسن محمدسیفی و معیــن تقوی بــه دلیل مصدومیــت تا به حال برای مــا به میدان نرفتهانــد، میگوید: «حمیدرضا قلیپور نیز از ما جدا شد و به تیم دانشگاه آزاد پیوســت. فرود ظفری نیز سرباز شــد و به تیم پاس ناجا پیوست. قطعا بعد از این شکست باید تالش کنیم و تمرینات خود را افزایش دهیم تا در دور برگشــت مسابقات این شکست را جبران کنیم.»

او البته معتقد اســت، مساوی میتوانســت نتیجه عادالنهتری باشد: «مســاوی میتوانست نتیجه عادالنهتری باشــد. ما هیچ حرف و اعتراضی به عملکرد داوری نداریم اما در آخرین مســابقه ســاندا نتیجه ۷-۷ بود و حتی من در مصاحبه تلویزیونی اعالم کردم این دیدار مســاوی شده است. بعد از این مصاحبه، هیات ژوری در قســمت تالو یک اعتراض تیم پاس را بازبینی و نتیجه آن دیدار را به نفع این تیم اعالم کرد تا ما ۸ بر ۶ مغلوب شــویم. البته هیچ ایرادی به این تصمیم نداریم و حتما اعتراض پاس ناجا وارده بوده است که هیات ژوری نتیجه دیدار را به نفع این تیم اعالم کرده اســت. تمام تالش خود را انجام دادیم اما به دلیل نداشتن چند بازیکن و بدشانســی نتیجه مسابقه را واگذار کردیم. به تیم پاس ناجا این پیروزی را تبریک میگویم. این تیم مقابل ما انسجام خوبی داشت و از مهرههای تیم ملی به بهترین نحو استفاده کرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran