Iran Varzeshi

سوالری:برایایسکوخ­یلیخوشحالم

-

ســانتیاگو ســوالری به شدت از عملکرد ایسکو ابراز رضایت کرد؛ بعد از آنکه او را برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیمش قــرار داد و کاپیتان رئال مادرید در برد 6 بر یــک برابر ملیا در جام حذفــی دو گل زد. بازیســاز تیم ملی اســپانیا از وقتی سوالری جانشین خولن لوپتگی روی نیمکت رئال شــد، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد و در برد 2 بــر صفر تیمش مقابل رئال مادریــد در آخریــن دیدار لیگ قهرمانان حتــی روی نیمکت هم نبود اما در بازی پنجشــنبه شب مقابل تیم دســته ســومی از ابتدا در زمین بود و رئال که بازی رفــت را 4 بر صفر برده بود، در مجموع با پیروزی 10 بر یک به جمع 16 تیم پایانی راه یافت. گل اول ایســکو از فاصله 25 متری به زیبایی زده شــد و او با تشــویق گرم سوالری مواجه شد.

مربی آرژانتینی رئال مادرید بعد از این پیروزی گفت: «خیلی برای ایسکو خوشــحالم و خیلی ناراحتــم که آن موقعیت خوب را در نیمه اول از دست داد چون گل فوقالعادها­ی میشد. برای آسنسیو هم خوشحالم که او هم دو گل زد و همچنین وینیســوس که یک گل زد.»

خاوی ســانچس، مدافــع میانی جوان رئال مادرید نخســتین گل خود را برای تیم بزرگساالن باشگاه زد قبل از آنکه پنالتی بدهد و تیمش در دقیقه 81 گل بخورد.

سوالری ادامه داد: «این بازی به ما بازیکنانی را نشــان داد که کامال آماده و متعهد هســتند. ما در دفاع و حمله موثر بودیم، ملیا تیم خیلی خوبی است که در دســته سوم صدرنشین است. از کار بازیکنان باتجربه راضیام، همینطور جوانها و آنهایی که در آکادمی باشگاه رشــد کردهاند و نخســتین بازیشان را انجام دادنــد مثل آلــوارو فیدالگو، فرانسیسکو گارسیا و خاوی سانچس.»

با آنکــه رئال مادرید در آســتانه حضور در جــام جهانی باشــگاهها در امارات متحده عربی اســت، ســوالری توجهی بــه آن ندارد: «وقتی برای فکر کردن به این رقابتها ندارم چون هنوز معلوم نیســت چه تیمی بازی میکند. ما قبل از جام جهانی باشــگاهها که به آن عالقه زیادی دارم، باید با اوئســکا، زسکامسکو و رایو وایکانو بازی کنیم.»

 ??  ?? لیگ برتر
لیگ برتر
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran