Iran Varzeshi

شفر: ما استقالل ایرانیم

-

سرمربی استقالل بعد از مصاحبه زنده، تلویزیون را تحریم کرد

بعد از بازی استقالل و سپیدرود در حالی که استقالل تیم میزبان را با نتیجه پرگل شکســت داده بود، گزارشگر بازی به سراغ شفر رفت و توانست با این ســرمربی استقالل مصاحبه تلویزیونی بگیرد. شفر در این مصاحبه در خصوص بازی با سپیدرود اینطور گفت: «بابت نتیجه بسیار خوشحالم. حدود 70 دقیقه ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم. ما در روند بسیار خوبی هستیم تا به ســطح باالی خودمان بازگردیم. باید یک قدردانی از آقای بیژن طاهری داشته باشم که همیشه به صورت جداگانه با فرشید باقری تمرین میکند. او در بازی قبلی گل زد و در این بازی هم دو بار گل زد. هدفی که ما در تیممان داریم این است که بازیکنانما­ن هر روز و هر روز بیشتر پیشرفت کنند.»

شــفر با تشــکر از هواداران اســتقالل در ادامه گفت: «باید تشکری از هوادارانی داشته باشم که از ما حمایت کردند و مردمی که با ما رفتار خوبی داشــتند و احترام گذاشــتند. از هوادارانما­ن هم که بهعنوان یار دوازدهم از ما حمایت کردند؛ ممنون هســتم و به نظرم ما بهترین هواداران آســیا را داریم. نه فقط بابت برد، بلکــه بابت گلهایی هم که زدیم بســیار خوشحالم، چون گلهای یک ضرب و دو ضرب زدیم و این چیزی است که من دوست دارم.»

شــفر با اشــاره به دیدار روز پنجشــنبه تیمــش مقابل پدیده نیز اینطــور گفت: «ما با اتوبوس بــه تهران بازمیگردیم و باید ریکاوری کنیم. چند جابهجایی هم در تیممان داشــتیم و روحا... باقــری را از زمین بیــرون آوردیم تا تیممان آمادگی الزم را داشــته باشد. ما چند روز دیگر بازی بســیار سختی پیش رو داریم و باید خودمان را برای آن مســابقه آماده کنیم. باید تعریف و تشــکری هم از داور مسابقه و دستیارانش داشته باشم. شاید به خاطر بارندگی شرایط سخت بود اما آنها قصاوت خوبی داشته باشند.»

سرمربی تیم اســتقالل همچنین درباره بازی هافبک دفاعیاش اینطور گفت: «من از علی کریمی که هر بازی بهتر و بهتر میشــود، تشکر میکنم. میدانم که کار او بســیار سخت اســت اما با این حال امروز هم بازی خوبی انجام داد.»

البته نکته قابل توجه در مورد مصاحبه شــفر و رویکرد استقاللیها این بود که بعد از این مصاحبه تلویزیونی اســتقاللی­ها در اقدامی عجیب نشست خبری را تحریــم کردند که این تناقض در رفتار آنها باعث تعجب مخاطبان شد.

محمدحسین زرندی، مدیر رسانهای استقالل در ابتدای نشست خبری وینفرد شــفر اعالم کرد که باشگاه اســتقالل اطالعیه داده است که به دلیل قرار نگرفتن نام ایران در کنار استقالل در یکی از بخشهای خبری تا زمانی که صداوســیما عذرخواهی رسمی نکند، در کنفرانسهای قبل و بعد از بازی با شــبکههای تلویزیونی صحبت نخواهند کــرد. او همچنین تأکید کرد، اگر قرار باشــد دوربینها در سالن باشند، نشست خبری را ترک خواهند کرد! به همین خاطر گزارشگران و خبرنگاران شــبکههای تلویزیونی محل برگزاری نشست خبری دیدار سپیدرود رشت - استقالل را ترک کردند.

شــفر نیز در این رابطه گفت: «بسیار خوشــحالم که سرمربی استقالل ایران هســتم. اینجا فقط باشــگاه نیســت، یکی از بهترین باشگاههای ایران است. شاید برخیها نخواهند به موفقیت برسیم اما خوشحالیم که میلیونها هوادار، اســتقالل ایران را دوســت دارند. ما به هدفمان برگشــتیم و بسیار خوشــحالم که آرم استقالل روی ســینه من قرار دارد و خوشحالم سرمربی استقالل هستم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran