Iran Varzeshi

خطیر مذاکره با قوچاننژاد را تکذیب نکرد

-

خبر مذاکره باشــگاه اســتقالل با رضا قوچاننژاد مهاجم ســابق تیم ملی ایران و سرور جباروف هافبک ازبکستانی جدیتر از گذشته مطرح شده است.

باشگاه اســتقالل در صدد تقویت این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر اســت و طبق گفته مدیرعامل این باشگاه، بازیکنانی که مدنظر کادر فنی قرار داشــته باشند به این تیم اضافه خواهند شد. هرچند هنوز به صورت رسمی فهرست خرید شفر سرمربی استقالل منتشر نشده است اما خبرها حاکی از مذاکره مســووالن باشــگاه با گزینههای مدنظر شفر است.

یکــی از این بازیکنان ســرور جباروف هافبک ازبکستانی اســت که گفته میشود در ازای گرفتــن طلب فصل گذشــته خود، قرار اســت نیم فصــل به اســتقالل اضافه شــود. همچنین از رضا قوچان نژاد مهاجم ســابق تیم ملی و بازیکــن فعلی تیم آپوئل قبرس هم بهعنوان دیگر گزینه استقالل یاد میشود.

علی خطیر معاون باشــگاه اســتقالل در واکنــش به خبر مذاکره باشــگاه با این دو بازیکن، از رسانهها خواست اجازه بدهند استقالل در آرامش کارش را جلو ببرد.

خطیر در این زمینه گفت: «نمیخواهم در ایــن ارتباط صحبت کنــم. هنوز نقل و انتقاالت شــروع نشده اســت و نمیخواهم راجع به گمانهزنیها صحبت کنم. رسانهها و هواداران اجازه بدهند استقالل در آرامش کارش را انجام بدهد.»

بحث دیگری که باشگاه استقالل با آن روبهرو اســت، وضعیت داریوش شجاعیان است. شــجاعیان که سال گذشــته دچار مصدومیت شــد، آماده بازگشت به میادین و بازی برای اســتقالل است. این در حالی اســت که هوشــنگ نصیرزاده مدیرعامل باشــگاه ماشین ســازی (گســترش فوالد ســابق) برای چندمین بار تاکید کرده است شــجاعیان بــه خاطر اینکه اســتقالل پول انتقــال وی را کامل پرداخت نکرده اســت، باید به ماشینســاز­ی برگردد و قانون اجازه بازی به او برای استقالل را نمیدهد.

خطیــر در ایــن خصوص هــم گفت: «ارتباط ما با باشــگاه ماشینسازی و آقای نصیرزاده دوســتانه اســت. قبول داریم که مبلغی را به این باشــگاه بدهکاریم که برای پرداخت آن توافق کردهایم. انشــاءا... این مبلغ که حدود 00۲ میلیون تومان است به ماشین سازی پرداخت میشود.»

اینطور که از شواهد پیدا است استقالل در نیم فصل دوم قصد دارد که شرایط تیم را با آوردن بازیکنانی مثل جباروف تغییر دهد و از طرفــی هم بحث آمــدن قوچاننژاد به استقالل نشان میدهد که شفر از مهاجمان فعلی راضی نیســت و به احتمال زیاد چند بازیکن استقالل را ترک خواهند کرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran