Iran Varzeshi

هر‌بازیکنی‌گل‌بزند،‌خوشحال‌می‌شوم

واکنش علیپور به گلزنیهای شجاع:

-

با هــر گلی که شــجاع یــا دیگر بازیکنــان پرســپولیس میزنند، علی علیپور بیشــتر انتقاد میشــنود. او اما بــدون توجه به ایــن انتقادها، میگوید موفقیــت تیم برایش مهمتــر از گلزنی اســت و هــر بازیکنی گل بزنــد، او را خوشــحال خواهد کرد: «همه دوســت دارند مهاجمــان گل بزنند اما من قبال هم گفته بودم در این شــرایط سخت، تمــام بازیکنان به دنبال این هســتند که تیم به موفقیت برســد و اینکه چه کســی گل بزند مهم نیست. من هم هر بازیکنی گل بزند، انگار خودم گل زدهام و به همان اندازه خوشحال میشوم.»

آقــای گل چهار گله پرســپولیس صحبتهایــش را با اشــاره بــه بازی پیشرو در خانه سپاهان ادامه میدهد: «همه بازیکنان آماده این بازی هستند. به قول آقای برانکو ســه دربی داریم که مقابل استقالل، سپاهان و تراکتورساز­ی اســت. این بازی هم از نظر روحی و هم از نظر نتیجه برای ما خیلی حســاس و مهم اســت که امیدوارم با تاکتیکهایی کــه آقای برانکــو در نظــر دارد، برنده شــویم. صد درصد برای این بازی آماده هســتیم و هیچ مشــکلی وجود ندارد. برای تکتک بازیها آمادهایم و انشاا... با همدلــی و روحیه باالیی که بازیکنان دارنــد و همچنین با تدابیــر برانکو به نتیجه الزم دست پیدا کنیم.»

علیپور سپس امیدوارانه از حمایت هواداران در این بازی ســخت میگوید: «قابل پیشبینی است که طرفداران هر دو تیم اســتقبال خوبی از بازی داشته باشــند. ما خیالمان راحت است چون میدانیم هــواداران پرســپولیس مثل همیشــه کنارمــان هســتند و تیم را حمایت میکنند. ما هم برای خوشحالی آنها و رضایتشان تالش خواهیم کرد.»

نه پرسپولیس باخته و نه سپاهان. آیا قرمزها میتوانند نخستین شکست را به تیم قلعهنویی تحمیل کنند؟ علیپور که خیلی امیدوار است: «نمیشود بازی را پیشبینــی کرد اما مــن امیدوارم. با اینکه میدانیم حریف تیم خیلی خوبی اســت اما ما هم تیم خوب و پرتالشــی داریم که میتواند هر تیمی را شکســت دهد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran