Iran Varzeshi

20 سال اختالف سر باز کرد!

خداداد - ستار، درگیری عجیب در بازی دوستانه

-

روز پنجشــنبه دربــی هنرمنــدان مهمترین و تنها فوتبال داخلی بود که اتفاقا تلویزیون به صورت مســتقیم پخش کرد. مســابقهای ظاهرا دوســتانه که در نهایت ۴-۴ تمام شــد. در ترکیب دو تیم یکسری هنرمند و یکسری فوتبالیست کنار هم قرار گرفته بودند و اتفــاق کاپیتانی هر دو تیم را هم هنرمندان به عهده داشتند. منوچهر هــادی کاپیتان تیــم قرمز و ســیدجواد هاشمی سرگروه تیم آبی.

اما در کمال تعجب این مســابقه یک درگیــری عجیــب و غیر معمول داشــت کــه هیچ وقــت در بازیهای دوســتانه و خیرخواهانـ­ـه اینچنینــی نمیبینیــم اما عکسهایی که از دعوای دو بازیکن ســابق تیــم ملی بیــرون آمد بیشــتر از گلها و اتفاقات هیجان انگیز این مسابقه بود.

درگیــری اصلی این بازی بین خداداد عزیزی و ستار همدانی شکل گرفت. این دو ملی پوش ســالهای نه چندان دور فوتبال ایــران که به ترتیب در تیمهای قرمز و آبی حضور داشــتند، دو بار در طــول بازی با یکدیگر درگیر شدند. دفعه اول تنها حالت کــری خوانی و کلکل داشــت که ختم به خیر شد و سرانجام بدی نداشت اما بار دوم کار به جایی کشــید که این دو پیشکسوت با هم درگیــری لفظی پیدا کردند و درگیر شــدند. در این لحظــات ســایر بازیکنان میانجیگری کردند و این دو را از هم فاصله دادند تا ماجرا شدت بیشتری نیابد.

شــنیدهها حاکی از این اســت که در یکی از کل کلها ســتار همدانی صحبتی را به کنایه دربــاره گل معروف خداداد به اســترالیا مطرح کرده و این مساله به مذاق عزیزی خوش نیامده اســت. درگیری نوبت دوم هم با ضربهای که خداداد از پشــت به همدانی زد، اســتارت خورد و ماجرا ادامه پیدا کرد.

گفتــه میشــود این درگیری ریشــه در دوران بازیگــری دو بازیکــن دارد. هــر دو نفر عضوی از بازیکنــان اصلی تیم ملی در جــام جهانی 8۹ و جــام ملتهای 2000 لبنان بودند اما به نظر میرسد هیچ کدام از دیگری خوشش نمیآید.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran