Iran Varzeshi

مجید جاللی، ناکام و طلبکار!

- اكبر منتشلو ‪Akbar Manteshloo‬

در پایــان نیم فصــل اول لیگ برتر، آخریــن بردی که مجیــد جاللی در لیگ هجدهــم به یاد مــیآورد مربوط به هفته هشــتم اســت. آن بازی که پیــکان در رویارویی با ســپیدرود، قعرنشــین لیگ برتر توانســت با زدن یک گل ســه امتیاز بازی را کسب کند اما سیهروزی پیکان با مجید جاللی از هفته نهم و در رویارویی با پرسپولیس شروع شد. پیکان در این دیدار با وجود به ثمر رساندن یک گل، دو بر یک بازی را باخت و تا پایان نیمفصل رقابتها برد به چشم ندید.

بعــد از آن بازی در هفته دهم پیکان در رویارویــی با ذوب آهن بحران زده تنها یک امتیاز کسب کرد اما این آخرین امتیاز شاگردان جاللی در نیمفصل اول رقابتها شــد چرا که آنها در هفتــه یازدهم دو بر یک به تراکتورســ­ازی باختنــد، در هفته دوازدهم با 3 گل خورده شکست سنگینی مقابل پارس جنوبی جم داشــتند. آنها در ادامه ناکامیهایش­ــان در هفته سیزدهم بــه مصاف فوالد رفتند که با وجود به ثمر رســاندن 2 گل با نتیجه 3 بــر 2 باز هم بــازی را در مقابل تیم بحــران زده فوالد واگذار کردند.

هفته چهاردهم هم بــرای پیکانیها خــوب پیش نرفت، آنهــا در بازی با یکی دیگــر از تیمهای نه چنــدان آماده لیگ یعنی نفت مسجد سلیمان هم نتوانستند به امتیاز برسند و با یک گل در این دیدار هم شکست خوردند. امید جاللی و شاگردانش به بــازی پایانی نیمفصل اول رقابتها بود تا بتوانند با کسب ســه امتیاز از یک تیم شهرســتانی و البته تازه وارد به لیگ برتر با آرامش بیشــتری به تعطیالت نیمفصل بروند و فکری به حال روزهای آینده بکنند که البته اینطور نشــد. پیکانیها حتی در بازی با نســاجی و در خانه خود هم با یک گل خورده بازنده بازی شــدند تا در پایان نیم فصل اول یک تیم بازنده و بحران زده باشند. در روزی که پیکان آخرین امیدش را هم بــرای خارج شــدن از بحران قبل از پایان نیمفصل اول از دســت داده بود، حاشیههایش به اوج رسید و مشخص شد که در این تیم چه خبر است.

جدال لفظی ســرمربی و مدیرعامل خیلــی زود حاشــیهها را شــروع کرد و مشــخص شــد آنطور که تصور میشــد اوضاع این تیم خوب نبوده. مجید جاللی از حرفهــای مدیرعامــل بعــد از بازی بســیار ناراحــت بود و با قــرار گرفتن در برابر او میخواســت از بار مسوولیت شانه خالی کند. آنطور که از پیکانیها شــنیده میشــود، بازیکنان پیکان و کادر فنی در طول هفتههای گذشــته حمایت کافی از طرف مدیران داشته و هر آنچه الزم بوده برای تیم فراهم شده است.

به هــر حال قرار اســت جلســهای تشکیل شــده و وضعیت پیکان مشخص شود. مجید جاللی خود را برای جدا شدن از پیکان آماده میکند و البته مدیران این تیــم هم به فکر جایگزیــن برای آقا معلم هستند. اوضاع طوری در پیکان پیش رفته اســت که باید منتظر جدایی آقا معلم بعد از چند سال و البته قبل از شروع بازیهای نیم فصل دوم باشیم.

جاللی باالخره از پیکان خواهد رفت اما باید در نظر داشــت که این ســرمربی فارغ از همه مسائلی که بیان شد، در مهره چینی و جــذب بازیکنان نیــز خطاهایی داشت که در نهایت منجر به جدایی از این تیم خواهد شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran