Iran Varzeshi

ترکیب استقالل شبیه چرخ و فلک

-

ترکیــب اســتقالل برای بــازی با ســپیدرود رشت در قیاس با بازی هفته قبل مقابل صنعت نفــت آبادان باز هم تغییرات محسوسی داشت. این رویهای اســت که وینفرد شــفر از ابتدای فصل تا کنون بارها آن را تکرار کرده اســت. شــفر در واقع در هیچ یک از بازیهای این فصل ترکیب تیمش را بدون تغییر نگذاشــته و ایــن بار نیــز در حالی که پیشبینی میشــد به واســطه بردهای اخیر مقابل استقالل خوزستان و صنعت نفت آبادان، ترکیب دست نخورده باقی بماند اما این بار نیز تغییراتی در ترکیب انجام شــد. حال شــاید اگــر تغییرات اجباری باشــد، نمیتوان به آن انتقادی وارد کرد اما غالب تغییرات شــفر فنی است و او همچنان ترجیح میدهد روی همین محــور ایجاد تغییــر در ترکیب تیمش پیــش برود. نکته مهــم درباره ترکیب اســتقالل بازی دادن دوباره به سیدحسین حســینی است. دروازهبانی که در هفتههای اخیر خبرهای بسیاری درباره حضورش در ذوبآهن شــنیده میشــد. بازگشت حســینی به ترکیب اســتقالل در حالی نگاهها را به ســمت خود چرخانــده که در دیگر نقاط زمین نیز بازیکنان تازهای نسبت به بازی قبل مقابل صنعت نفــت آبادان وارد ترکیب استقالل شدهاند. فرشاد محمدیمهر را باید دیگر بازیکنی دانســت که همچون مهدی رحمتی از ترکیب اصلی استقالل بیرون رفته است.

او که در بازیهــای اخیر نمایش نسبتا مطلوبی داشت و حتی پیشبینی میشــد در بازی با ســپیدرود رشت به یکی از ستارههای تیمش هم بدل شود، این بار نیز به نیمکت ذخیرهها فرستاده شده تا وریا غفوری این شانس را داشته باشد در دفاع راست بازی کند. احتماال این تغییر به خواســت وریا انجام شده و بازیکن استقالل به جهت آنکه حضور در جام ملتهای آسیا را از دست ندهد، از شفرخواسته تا در دفاع راست بازی کند و بهانــهای برای کارلوس کیروش باقی نگــذارد. دیگر تغییری کــه در ترکیب اولیه استقالل چشمها را به سوی خود میکشد بازگشــت دوباره جابر انصاری است.

ایــن بازیکــن کــه در هفتههای آغازین هرگز مورد توجه وینفرد شــفر قرار نداشــت این بار بــه ترکیب اصلی فراخوانده شده است.

به این ترتیب اســتقالل نسبت به بازی قبل خود مقابل صنعت نفت آبادان 3 تغییــر را در ترکیب خود ایجاد کرده تا وینفرد شــفر همچنان در راس همه مربیان لیگ در تغییــر ترکیب تیمش باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran