Iran Varzeshi

طاهری:‌شفر‌مانند‌پدر‌ ما‌است

به باقری نحوه شوت زدن را یاد دادم

-

بعد از بازی استقالل و سپیدرود شفر از یــک نفر تعریف کــرد و او را عامل اصلی درخشش باقری در چند بازی اخیر استقالل دانست. ســرمربی آلمانی اســتقالل برای نخســتین بار از طاهری دستیار ایرانی خود بابت کار مضاعف با باقری تشکر کرد. همین نکته باعث شــد تا طاهری روز گذشته زیر ذرهبین رسانهها رفته و مطبوعات ورزشی به سراغش بروند تا در این ارتباط با او صحبت کنند. مربی استقالل قبل از هر چیزی بازی استقالل و ســپیدرود را اینطور آنالیز کرد: «با این پیروزی، روند رو به رشــد استقالل ادامه پیدا کرد. بازیکنــان با تالش، تعصب و غیرتشــان ایــن نتیجه را رقــم زدند. با اینکه بازی در چمن مصنوعی برگزار شد اما بازیکنان بازی خوبی انجام داده و آن چیزی را که انتظار داشتیم، به نمایش گذاشتند.»

طاهری در خصوص اینکه شــفر پس از پایان بازی از او تشــکر کرد که با فرشید باقــری در تمرینها اختصاصی کار میکند، اینطور میگوید: «باید از شــفر تشکر کنم که حس پدرانهای نســبت به همه دارد. او مانند پدر دســت همه را میگیرد و کمک و راهنمایــی میکند. از او تشــکر میکنم کــه چنین صحبتی درباره مــن انجام داده است. من مربی هستم و وظیفهام کار کردن با بازیکنان اســت. همانطور که یاد دادهاند چطور شــوت بزنم، من این کار را به نســل بعدی انتقال میدهم. مطمئنم باقری نیز به نســل بعدی خود یاد خواهد داد که چطور بهتر شوت بزنند.»

طاهری حرفهایش را در مورد باقری اینطور ادامه داد: «به باقری گفتم تو هافبک کاملی هستی و اگر شوت زدن را یاد بگیری، بازیکنی ششدانگ میشوی. او عالقه نشان داد و پــس از تمرینها ماند تا با هم تمرین کنیــم. نه تنها باقری، بلکــه دیگر بازیکنان نیز تالش بیشــتری از خود نشان میدهند. باقری شاگرد باهوشی است و زود یاد گرفت و توانســت در دو بازی اخیرمان ســه گل بزند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran