Iran Varzeshi

قدوس: غمانگیز است که در جایگاه واقعیمان نیستیم

فقط باید به بازی با مارسی فکر کنم

-

تیم امیین در بازی هفته بیستوچهارم لوشــامپیو­نا با پاس گل سامان قدوس یک بر صفر از سد تیم کان گذشت و با 21 امتیاز به رده شانزدهم جدول صعود کرد. این چهارمین پاس گل قــدوس در امیین بود. بازیکنی که میگوید وقتی او و همتیمیهایش فهمیدهاند بایــد با چهار مربی مقابــل کان بازی کنند با تعجب به همدیگر نگاه میکردند.

قدوس درباره احساســش پــس از این پیروزی به ســایت le11amieno­is گفت: «هر چند خســته بودم اما احســاس بســیار خوبــی دارم. زمــان زیادی از بــازی که 90 دقیقه در میدان حضور داشــتم گذشته است اما احســاس بســیار خوبی دارم. به طور کلی از پیروزی مقابل کان خوشــحالم. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود و در طول تمرینهای هفته اخیر صحبتهای زیادی میان بازیکنان صورت گرفت. توانســتیم بــازی خوبی ارائه دهیم اما اشتباهاتی نیز مرتکب شدیم. کونته گل بسیار زیبایی زد و تیم ما شایسته پیروزی بود.»

وی درباره بازگشــت موفقیتآمیز خود در ترکیب امیین پس از پایان جام ملتهای آســیا و همچنیــن گلزنی کونته کــه دوران مصدومیتش را پشتسر گذاشته، گفت: «بازی با کان بازگشت خوبی برای من و کونته بود اما تمام بازیکنان امیین خوب بازی کردند. یک بــازی گروهی را به نمایش گذاشــتیم و مهم این است روند کنونی را برای بازیهای آینده نیز ادامه دهیم. فقط در این شرایط میتوانیم پیروز شویم.»

قدوس در رابطــه با تاثیرگذاری پیروزی مقابــل کان و ادامــه بازیهای لوشــامپیو­نا گفت: «این پیروزی خیلــی مهم بود اما باید مبارزه خود را ادامه دهیم. 2 بازی ســخت با تیمهای مارســی و نیس پیشرو داریم. باید فقط به بــازی مقابل مارســی فکرکنیم و با تمرین مهیای پیروزی شــویم. غمانگیز است که امیین در جایــگاه واقعی خود در جدول ردهبندی لوشامپیونا قرار ندارد اما در هر بازی باید تالش و مبارزه کنیم تا شرایط کنونیمان را بهبود بخشیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran