Iran Varzeshi

جاللی‌در‌باتالق‌جم‌زمینگیر‌شد

پارس جنوبی جم3 نساجی یک

-

شــنبه: ،97/11/27 هفته هجدهم از هجدهمیــن دوره لیگ برتر، ورزشگاه تختی جم، ساعت: ،15:30 تماشاگر:053 نفر پارس جم 3 گلها: جورجی گولسیانی (گل به خودی-25)، مجید علیاری ،)56( میرهادی میرجوان )90+2( نساجی قائمشهر یک گل: جورجی گولسیانی(07 - پنالتی) داور: سید مهدی مرجانزاده کمکها: مهدی الوندی و مهدی شفیعی اخراج: علیاصغر عاشوری (دقیقه 16 از نساجی) بازیکن برتر: مجید علیاری (پارس جم)

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، محمدمهدی عسگری -45+1( ســعید آهنی)، شــهرام گودرزی، میثم نقیزاده، حســین پورامینی، میرهادی میرجوان، کیــوان امرایی -78( روحا... ســیفاللهی)، مجید علیاری، ابراهیم صالحی -55( فرزاد حاتمی)

سرمربی: مهدی تارتار

نســاجی مازندران: حامد لــک، جورجی گولسیانی، الشا توتادزه، فرشاد فرجی، حمیدرضا دیوســاالر، احمد عبدا... زاده -80( ســیدمحمد میــری)، محمــد آبشــک، علیاصغر عاشــوری، امید ســینک -54( آرفنگ دافه)، ســجاد آشــوری، رحمان جعفری -66( محمدمهدی نظری)

سرمربی: مجید جاللی پــارس جنوبی جم بعد از دو باخت متوالی در پایان نیمفصل اول، در دو دیدار ابتدایی دور برگشــت به دو تساوی رسید ولی آنها امروز هم در دقایق ابتدایی نمایش دفاعی داشــتند و بازی بیشتر در اختیار تیم نساجی بود اما اخراج زودهنگام علیاصغر عاشوری در دقیقه 16 موجب شد تا روند مسابقه به ســود جمیها تغییر کند و شاگردان مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، در نهایت به برتری 3 بر یک دســت یابند و موقتا به رده ششم جدول صعود کنند.

با بارش باران شدید در بوشهر زمین ورزشگاه تختی جم لحظه به لحظه شــرایط بدتری پیدا کرد و نساجی که در نیمه اول توانسته بود با وجود 10 نفره شــدن برابر حمالت پارس جنوبی مقاومت کند، در دقیقه 52 با گل به خودی گولســیانی که برای دومین بازی متوالی دروازه خودی را باز میکرد، عقب افتاد و همین مساله روحیه نساجها را پایین آورد.

در این لحظه اشــتباه عبدا... زاده در دفع توپ موجب شــد تا ابراهیم صالحی به توپ برســد که پاس او و شــوت مجید علیاری پس از برخورد به جورجی گولســیانی وارد دروازه نساجی شــد تا این مدافع گرجستانی برای دومین بازی پیاپی گل به خودی بزند. تنها چهار دقیقه بعد، نساجها گل دوم را با ضربه ســر مجید علیاری دریافت کردند. ارسال پای چپ فرزاد حاتمی را مجید علیاری روی اشــتباه دیوساالر در دفع توپ، با ضربه سر زد که توپ بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه تبدیل به گل دوم پارس جنوبی شد.

گولســیانی در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی اختالف را کمتر کرد که مهدی تارتار نسبت به تصمیم مرجانزاده داور این مسابقه به شدت معترض بود و چند دقیقهای بازی را رها کرده و فقط اعتراض میکرد.

بــازی که در زمین گلآلود و ناهموار کامــال فیزیکی و درگیرانه دنبال میشد به شدت تحت تاثیر اعتراضات دو تیم به تصمیمات داوری دنبال شد. نســاجی ده نفره در این شرایط در اوج ناامیدی دنبال گل مساوی میگشت کــه با برخورد توپ به داور و ایجاد یــک ضدحمله، پارس در وقتهای تلف شده به گل سوم رسید و کار جاللی و تیمش را یکسره کرد.

دقیقه سوم وقتهای تلف شده بعد از ارسال سیفاللهی، پاس پورامینی با مهار سینه و شوت پای چپ زمینی میرجوان بعد از برخورد به دستان لک تبدیل به گل سوم پارس جنوبی شد.

با این نتیجه پارس جم با 24 امتیاز فعال به رده ششم آمد و نساجی در رده دهم باقی ماند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran