Iran Varzeshi

گلر‌لهستان‌یاالص ‌ل ‌در‌تیم‌امید‌عراق

-

به درخواســت عبدالغنی شهد ســرمربی تیم امید عراق اردوی آماده سازی این تیم از روز 27 فوریه، هشتم اسفندماه در شــهر اربیل آغاز و به مدت 8 روز ادامــه خواهد داشــت. عراقیها در این اردو با ســه باشــگاه از منطقه کردستان عراق بازیهای تدارکاتی برگزار میکنند. همچنین فدراسیون فوتبال عراق طی مکاتباتی از 3 کشور قطر، عمان و اردن جهت برگزاری اردوی برون مرزی تیم المپیک درخواســت همکاری کرده که هنوز در این خصوص به نتیجه قطعی نرسیده است.

از ســوی دیگر فدراسیون فوتبال عراق از ســه ماه پیش به دنبال ثبت نام قیس العانی، دروازهبان 22 ســاله عراقیلهستا­نی در فهرست بازیکنان تیــم امید این کشــور بود که سرانجام موفق به این کار شد. العانــی روز جمعه برای تکمیل مدارک خودش وارد بغداد شد و پس از ثبت نام به لهســتان بازگشت.

این بازیکن از پدری عراقی و مادری لهســتانی در خاک لهســتان متولد شده و سابقه بازی در تیم جوانان لهســتان را نیز داشته است. با این وجود طبق درخواســت فدراسیون فوتبال عــراق تابعیت عراقی العانی مــورد تأیید قرار گرفت و تیم المپیــک عراق با حضور این دروازهبان دو رگه در مرحله مقدماتی مســابقات المپیک حاضر میشود.

تیــم المپیک عــراق 29 اســفند جهــت حضــور در مســابقات مقدماتی المپیک 2020 وارد تهران خواهد شــد و نخســتین بــازی خودش را روز دوم فروردیــن مقابل یمن برگزار میکنــد. همچنین روز ششم فروردین در آخرین روز مسابقات تیمهای ملی فوتبال امید ایــران و عــراق مقابل یکدیگر قرار میگیرند.

تیــم ترکمنســتا­ن دیگر تیم حاضر در این گروه اســت اما بدون شک عراق مهمترین حریف تیم امید ایران در مرحله اول مقدماتــی المپیک 2020 به حســاب میآید کــه اتفاقا چند ماه قبل دو بازی دوستانه مقابلش برگزار کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran