Iran Varzeshi

واتسکه: آرایشگر دلیل باختمان به تاتنهام نبود

-

آریــن روبن، بــال بایرنمونیخ گفته که نمیداند چرا از نظر شــرایط فیزیکی اوضاعش بهتر نمیشــود. او از 27 نوامبر 2018 تاکنــون بازی نکرده اســت. این بازیکن 53ســاله نمیدانــد در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

روبــن گفته بــود در پایــان فصل از بایرنمونیخ جدا خواهد شد و گفته میشد او بــرای چند فصل دیگــر به تیم دیگری خواهد رفت، اما یک مصدومیت نامشخص باعث شده او از سال 2019 تاکنون نتواند بازی کند.

ایــن بازیکــن هلندی گفته اســت: «اوضاع بســیار ناامیدکنند­ه است. ما هر کاری توانســتها­یم انجام دادهایم اما فعال نتیجهای نگرفتهایم. متاســفانه مشــکل همین است. ما اصال نمیدانیم مصدومیت من چیست. واقعا سخت است.

دوبار تا آستانه بازگشت به تیم پیش رفتم، ولــی مصدومیتم عود کرد و دوباره مجبور شدم دور از میادین باشم.»

او آخرین بــاری که برای بایرن بازی کرده، در برد 5 بر یــک مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان بوده اســت. در آن هنگام او دو گل تیمــش را به ثمر رســاند. روبن که در ابتدای دوران بازیاش بارها مصدوم شــده بود، به نظر میرســید دیگر اوضاع خوبی پیدا کرده ولی حاال مصدومیتهای او بازگشتهاند.

او در دوران حضورش در رئالمادرید بهعنوان «فوتبالیست شیشهای» شناخته میشــد اما در بایرن اوضاع به این ترتیب پیش نرفت و او قهرمان باواریاییه­ا شــد، بهویژه که در فینال لیگ قهرمانان ،2013 مقابل بوروســیاد­ورتموند گل زد و کمک کرد تیمش 2 بر یک پیروز و قهرمان اروپا شود.

روبن بارها به این اشاره کرده پس از بایرن به باشــگاه دیگری خواهد رفت اما مصدومیتش که او را بسیار اذیت میکند ممکن است باعث شود در این باره تجدید نظر کند و فوتبال را کنار بگذارد.

هانــس یواخیم واتســکه، مدیر اجرایی باشــگاه بوروســیا دورتموند شــایعاتی که پس از باخت 3 بر صفر اخیــر این تیم مقابــل تاتنهام در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شــکل گرفته را تکذیب کرد.

گفته میشــود کــه دلیل باخت ســنگین نماینده آلمان در ورزشــگاه ویمبلــی لندن که صعــود این تیم به مرحله بعد را بسیار سخت کرده، عدم تمرکز بازیکنان آن به دلیل رفتنشان نزد آرایشــگر اختصاصیشان در هتل محل اقامت آنها در انگلیس در فاصله یک روز مانده به آغاز بازی بوده است. در میان این بازیکنان، اکسل ویتسل، یاکوب برون الرســن و رافائل گوئریرو و همچنین مدافعان تیم عبدو دیالو و دان آکسل زاگادو، افرادی بودهاند که در حال رفتن به آرایشگاه برای داشتن مدل مویی جدید رؤیت شدهاند.

اگرچــه همین آرایشــگر موی بازیکنان دورتموند را پیش از پیروزی در بازیهــای اخیرشــان مقابل بایرن مونیــخ و اتلتیکوماد­رید هم درســت کرده بود، این بــار او مقصر چهارمین بازی بدون برد زردپوشــان جلوه داده

باشــگاه لیورپول تمایــل خود را برای خرید مالکوم، بازیکن برزیلی نیمکتنشین بارسلونا به اطالع باشــگاه کاتاالن رسانده اســت. بال برزیلی که بارســلونا در آخرین روزهای بــازار نقل و انتقاالت تابســتان از چنــگ رم درآورد، در ایــن تیــم روزهای پرفروغــی نداشــته و زیــر ســایه دیگــر ســتارههای بارســلونا قرار گرفته است. در همینحالنشر­یه نوشته است که لیورپول میخواهد از این وضعیت برای خرید بازیکن پیشــین بوردو استفاده کند. این نشریه مدعی شده که تاتنهام نیز ماه گذشــته برای خرید مالکوم با بارسلونا مذاکراتی داشــته اما مالکوم گفته ترجیح میدهد که در بارســا بماند. بــا این حال اگر شرایط فعلی او در نوکمپ تغییر نکند، ممکن اســت او به رفتن بــه تیمی دیگر از جمله لیورپول رضایت دهد. شد.

واتسکه در این باره به نشریه بیلد گفت: «قطعا این موضوع روی عملکرد تیم تأثیر نداشــته اســت. این باخت دالیــل فنی و ورزشــی دارد و ما باید آنها را پیدا کنیم.

مشــخص اســت که این شکست باعث شــده اســت برخی رسانههای منتقد بهانهای پیــدا کنند تا از رفتن بازیکنان به آرایشگاه ایراد بگیرند و به همین دلیل هــم مایکل زورک (مدیر ورزشی) و سباســتین کل (مدیر فنی تیم) درباره این مســاله بــا بازیکنان صحبت خواهند کرد.» یکشنبه‌82‌بهمن اللیگا رئالمادرید ......................................................................................... خیرونا 14:30 والنسیا ........................................................................................... اسپانیول 18:45 ویارئال ................................................................................................... سویا 21:00 رئالبتیس .......................................................................................... آالوس 23:15

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran