Iran Varzeshi

بازگشت‌ش‌نسا‌با‌دهکده‌ورزشی‌ش ‌نسا

-

باشگاه فرهنگی-ورزشی شنسای ســاوه به دلیل مشــکالتی که غالب تیمهای فوتســال بــا آن مواجهاند، فعالیتهــا­ی خود را در ســطح اول فوتســال ایران فعال بــه حالت تعلیق درآورده است.

این باشــگاه کــه 5 ســال نیز در فوتبــال ســرمایهگذ­اری کــرد و سرانجام به دلیل مشکالت مشابه که عمدهترین آن پرداخت نشــدن حق پخش تلویزیونی بود، فعالیت خود در فوتبال را هم به حالت نیمه تعلیق در آورد، یک دهکده ورزشــی را در شهر صنعتی کاوه که در02 کیلومتری این شهر قرار دارد فراهم کرده تا به طرق دیگری در ورزش ایران نقش آفرینی کند.

اکنون باشگاه شن سا صاحب یک دهکده ورزشی است که اگر منابع الزم برای ادمه فعالیت تیمهای این باشگاه فراهم شود میتواند به محل مناسبی برای انجــام تمرینات تیمهای فوتبال و فوتســال در رده آقایان و بانوان این باشگاه بدل شود. دهکده ورزشی شن سا البته این ظرفیت را هم دارد که از دیگر تیمها نیز پذیرایی کند.

در دهکده شنسا هر آنچه الزمه برگزاری یک اردوی مناسب است قرار داده شده.

ایــن دهکده بــا جاذبههایی که ایجاد کرده حتی محل برگزاری اردو و تمرین مناسبی برای تیمهای شهر ساوه و حتی تهران محسوب میشود و بــه دلیل فضای آرامــی که در این دهکده زیبــا وجــود دارد، میتواند محیطی همچون اردوگاه کردان کرج که معمــوال مورد اســتفاده تیمهای فوتبال لیگ برتری قــرار میگیرد را برای میهمانانش پدید آورد.

البتــه مرتضوی نــژاد، مدیریت باشگاه شن سای ساوه در تالش است تا با اخذ منابع مالی مناسب بار دیگر فعالیت خود را در فوتبال و فوتســال آغاز کند و از همین دهکده ورزشــی زیبا دوبــاره چرخ بیحرکــت مانده تیمهای فوتبال و فوتســال خود را به حرکــت در آورد. حرکتی که پیشتر باعث ســاختن ستارههای بسیاری در فوتسال و فوتبال شده بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran