Iran Varzeshi

منتظر سه امتیاز انضباطی

-

تیم جوانان پرســپولیس با ســه پیروزی پیاپی در ســه هفتــه پایانی رقابتهــای لیگ برتر جوانــان تهران صاحب 15 پیروزی در 30 بازی شــد و با 54 امتیــاز در مکان پنجم جدول رقابتها قرار گرفت. جوانان پرسپولیس در آخریــن هفته بازیهــا، با تک گل امیرحســین نــوری در خانه پرشــین ایرانمهر به پیروزی رسیدند.

شــاگردان منصــور هاشــمی در حالــی این نتایج را رقــم زدهاند که به دلیل محرومیت امــکان جذب بازیکن نداشتند و ناچار شــدند از مدافع آخر خود بهعنوان دروازهبان استفاده کنند.

نکته قابل توجــه اینکه، جوانان پرســپولیس در بازی ماقبل آخر خود، سایپا تیم سوم جدول را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و همین سایپا در بازی پایانــی خود، پیکان نایب قهرمان را در حالــی 4 بر یک شکســت داد که این تیم با یک تساوی هم به مقام قهرمانی میرسید.

تیم جوانان پرسپولیس همچنین امیدوار است که با وجود پایان بازیها بتوانــد یک رتبه دیگــر در جدول باال بیاید چرا که به حضور یکی از بازیکنان تیم المپیک اندیشــه اعتــراض کرده. بازیکنی کــه تیم مقاومت هم روی آن اعتراض داشــت و هیأت فوتبال تهران این اعتــراض را تایید کرد و در نتیجه مقاومت بــا همین اعتــراض قهرمان بازیها شد. البته هیأت فوتبال هنوز به اعتراض پرسپولیس روی همین بازیکن پاسخ مثبت نداده اســت. پرسپولیس اما با سه امتیاز این بازی، 57 امتیازی میشود و در مکان چهارم جدول باالتر از استقالل قرار میگیرد.

جالــب اینکه بــا وجــود چنین مشکالتی، جوانان پرسپولیس بهترین نتیجه را بین تیمهای پایه پرسپولیس کســب کردند. البته تیــم امید با 48 امتیــاز از 28 بازی در مکان پنجم قرار گرفــت و تیم نونهاالن هــم با تحمیل دومین شکســت این فصــل به پیکان، فصل را به پایان رساند.

شاگردان فرامرز ســلطانی که به دلیل محرومیت باشگاه از جذب بازیکن مجبور بودند همزمان در رده نوجوانان هم به میدان برونــد و تمرکز و انرژی خود را نمیتوانستن­د تنها به بازیهای رده ســنی خود اختصــاص دهند، با پیروزی در آخرین بازی به مقام نهمی دست پیدا کردند. آنها در آخرین بازی با گلهای رضا عباســی و امید اسالمی بــا نتیجه دو بر یک، دومین شکســت ایــن فصل پیکان را به این تیم تحمیل کردند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran