Iran Varzeshi

تارتار: با این تماشاگران هر تیمی را میبریم

-

آن پنالتی حق نساجی نبود

مهدی تارتار بعد از برد ســه بر یــک تیمش مقابل نســاجی مازندران گفت: «یک بازی کامال فیزیکی به خاطر شــرایط زمین داشــتیم. بعد از 10 نفره شــدن حریف آنها دفاعی بازی کردند. در نیمــه اول آنطور که باید خوب بازی نکردیم اما با صحبتهایی که در بین دو نیمه با بازیکنان شــد شرایط تغییر کرد و ما توانستیم با یک بازی کامال برتر به برد شیرینی برســیم. تماشاگران ما بیشترین سهم را در این برد داشتند، چرا که زیر فشــار باران ما را تنها نگذاشتند. دست تک تک هواداران را میفشارم و آنها بدانند که بازیکنان به عشــق آنهاست که در زمین تالش میکنند تا دلشان با این بردها شاد شــود.» تارتار با تاکید بر اینکه با حمایت هواداران تیمش در بازیهای آینده برای برد به میدان میرود، این جمالت را به زبان آورد: «ما با این تماشــاگرا­ن و نفرات خیلی خوبی که داریم در هر بازی توان برتری را داریم، من به تکتک شاگردانم افتخار میکنم چرا که آنها با تمام مشکالتی که وجود دارد چنین عملکردی را در زمین مسابقه دارند.»

تارتار به قضاوت بازی با نســاجی هم اشــاره دارد: «داور در این مســابقه یک پنالتی به ســود نساجی گرفت که درســت نبود. در صحنه پنالتی هر دو بازیکن بــرای تصاحب توپ رفتند و خطایی اتفاق نیفتاد. وقتی آن پنالتی گل شــد نســاجی به بازی برگشــت و چیزی نمانــده بود بازی 2 بر 2 مساوی شــود. در واقع داور برای ما استرس ایجاد کرد. متاســفانه ما در طول این فصل از داوری زیاد ضربه خوردهایم، امیدوارم در این زمینه مسووالن ما را حمایت کنند، چرا که واقعا شایسته نیست این همه اشــتباهات علیه ما اتفاق بیفتد. ضمن اینکه باید بگویم اخراج بازیکن حریف تصمیم کامال درســتی از ســوی داور بود، اگرچه ما هم یک گل ســالم زدیم که داور به اشــتباه مردود اعالم کرد. قطعا همه صحنهها کارشناسی خواهد شد و مشخص میشود چه تیمی از داوری متضرر شده است.»

تارتــار با دفاع از عملکرد مدافعان تیمش ادامه داد: «غیر از صحنه پنالتی کامال حریفمان را در کنترل داشــتیم، تــا قبل از این صحنه هیچ موقعیتی به نســاجی ندادیم. مطمئن باشید اگر داور آن پنالتی را نمیگرفت، نساجی حتی یک موقعیت گل هم نصیبش نمیشــد. در هر صورت ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را به میدان فرســتادیم، به طور مثال بازیکنی مثل محمد نوری که برای تیم ما گرهگشا است را در این بازی به میدان نفرستادیم چون او بازیکن فانتزی است و چنین زمین گلآلودی بازیکن فیزیکی میخواســت.» تارتار به زودی در لیگ با وینفرد شــفر مالقات میکند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran