Iran Varzeshi

جلسه مخفیانه در درفشیفر: خلیلی، سرپرست جدید پرسپولیس

جانشین قنبرپور چگونه انتخاب شد؟

-

پرســپولیس از مدتها قبل به دنبال تغییر سرپرســت بــود و باشــگاه تصمیم جدیدی درباره این پســت حساس در نظر گرفت که انتخاب محســن خلیلی اســت. مصطفــی قنبرپور بعد از افشــین پیروانی، این پست را در اختیار گرفت و حاال محسن خلیلی قرار اســت سرپرســت پرسپولیس باشــد. هر چنــد پیــش از ایــن پیروانی بخت بیشــتری برای بازگشــت به نیمکت پرسپولیس داشــت اما مشخص نیست چه اتفاقهایی رخ داد که ورق برگشت و خلیلی گزینه نهایی شد.

ماجرای انتخاب خلیلــی اما عجیب و غیرطبیعی اســت. گویا گروهــی از لیدرها همــراه بــا حبیــبزاده- مســوول اجاره درفشــیفر- و البته مدیــر روابط عمومی باشــگاه و محســن خلیلی در ورزشــگاه درفشــیفر دور هــم جمع شــده و برای سرپرســتی تیم تصمیم گرفتنــد. آن هم بدون اینکه مدیرعامل در جلســه باشــد یا حداقل یکــی از اعضای هیاتمدیره. نتیجه این جلســه، انتخاب محسن خلیلی بود که قرار شد مدیرعامل باشگاه و هیاتمدیره هم آن را تأییــد کنند و حرفی درباره چگونگی انتخابش نزنند.

محســن خلیلی با تنها یکی دو فصل بازی برای پرســپولیس، بعید است بتواند با حواشی داخلی و بیرونی این تیم کنار بیاید و راهکاری برای حل آنها داشــته باشــد. او در نفتتهران هم روزهای خوشی را در این پست تجربه نکرد و حاال باید در پرسپولیس چنین وظیفه ســنگینی را به دوش بکشد. بخصوص که انتخاب خلیلی هم در وضعیتی عجیب انجام و او به باشگاه تحمیل شد.

نکتــه جالب دیگر، حضــور خلیلی در کالسهای مربیگری بــود. او که به تازگی مدرک مربیگری خود را دریافت کرده، قرار بود بهعنــوان مربی فعالیت خــود را ادامه بدهد اما چه شد که سرپرستی پرسپولیس را بــر عهده گرفت، در نــوع خود عجیب و غیرمنتظره اســت. باید ببینیم این انتخاب که رسمی هم شده، چه واکنشهایی در پی خواهد داشــت؟ آیا خلیلی میتواند حمله احتمالی پیشکسوتان باشگاه را تحمل کند یا در بدو ورود از حضور در پست سرپرستی انصراف خواهد داد؟

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran