Iran Varzeshi

به زوج نعمتی - علیپور فکر کن!

-

برانکو در مقاطعی از فصل گذشــته ســیامک نعمتی را به خط حمله برد که نتیجه بدی هم نگرفــت اما این بازیکن دوباره به کنارههای خط میانی برگشته و البته طی نیم فصل دوم در این پســت نمایش جالبی هم نداشته است.

هر چند نعمتی در بــازی با پدیده گل زد امــا نــه در آن مســابقه و نــه بازیهای دیگر نمایش جالبی ارائه نداد تا اینکه مقابل اســتقالل خوزستان روی نیمکت نشســت. با این حال نعمتی که بهعنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود بار دیگر قابلیتهای خود را در همان زمان کوتاه نشان داد و با پایهگذاری گل دوم تیمش نشــان داد برای بازگشت به ترکیب انگیزه زیادی دارد.

نعمتــی در دقیقه 87 مســابقه با استقالل خوزســتان با توپگیری و پیش بردن توپ به اتکای قدرت بدنی باالیش ضمن همکاری بــا علیپور پاس گل داد تا نشان دهد با شماره 70 تیمش کامال هماهنگ است.

در واقع این گل یــک گل دو نفره از ایــن دو بازیکن بــود و ضمن اینکه همــکاری مثبت آنها را به رخ کشــید، نشان داد این زوج میتواند به خط حمله پرسپولیس هم جان ببخشد. زوجسازی یکــی از مهمترین کارهایی اســت که تیمها برای موفقیــت انجام میدهند و این مســاله هم میتواند مد نظر برانکو قرار بگیرد.

واقعیت این اســت کــه نعمتی هم قابلیــت حمل توپ خوبــی دارد هم در کارهای ترکیبی عنصــری فعال و موثر اســت و از همه مهمتــر اینکه ضربه به توپ خوبی دارد.

شاید در حال حاضر نعمتی بهترین گزینــه برای بــاال بــردن بازدهی خط حمله پرسپولیس باشــد اما با توجه به اینکه برانکو، بودیمیر را در مسیری قرار داده که کمکم در پرسپولیس جا بیفتد احتماال در بازیهای بعدی نیز همچنان از این مهاجم کــروات در ترکیب اصلی و تیمــش کنار علیپور اســتفاده کند و نعمتی باید منتظر فرصتهایی باشد که در اختیارش قرار میگیرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran