Iran Varzeshi

مجوز بازی در دست پاتوسی

بازی در سال 2016 به کمک آیاندا آمد

-

فدراســیون فوتبال بعد از اینکه مجوز بازی آیاندا پاتوســی را صادر کرد ایــن توضیحات را درباره صدور مجوز این بازیکن ارائه کرد.

فریبــرز محمودزاده در گفتوگو با ســایت ســازمان لیگ فوتبــال ایران در مــورد آخرین وضعیت پاتوســی بازیکن اهل آفریقای جنوبی اســتقالل گفت: «نکته مهمی که در پرونده این بازیکن به آن توجه نشــده بود این است که هر فصل فوتبالی در کشــور ما در 2 سال میالدی تداخل دارد و استعالم مربوط به 2 فصل گذشته مالک عمــل و تصمیمگیری اســت که مبنای محاســبه از ابتدای فصل لحاظ میشــود نه از زمان ارسال درخواســت. هجدهمین دوره لیگ برتــر فوتبال ایران نیز از ســال 2018 میالدی آغاز شــده به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال ایران در مکاتبهای با دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال درخواســت کرد سوابق ملی پاتوسی در تیم ملی آفریقای جنوبی در سال 2016-201۷ نیز از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعالم شود.»

محمــودزاد­ه در ادامــه حرفهایش گفت: «دبیــرکل فدراســیون فوتبــال در نامهای به ســازمان لیگ اعالم کرد که طبق اســتعالم از فدراســیون فوتبال آفریقای جنوبی، پاتوسی در سال 2016-201۷ در چهار بازی برای تیم ملی این کشور حضور داشــته که در دو مسابقه نیز به میدان رفته اســت. بنابراین روابط بینالملل فدراسیون فوتبال میتواند نسبت به درخواست ITC پاتوســی از فدراســیون فوتبال آفریقای جنوبــی اقدام کند و در صــورت رعایت تمامی مــوارد مقررات نقل و انتقاالت، پاتوســی منعی برای همراهی استقالل تهران در لیگ برتر ندارد. ضمن اینکه باشگاه بلژیکی در مکاتبه رسمی با باشگاه استقالل تهران و فدراسیون فوتبال اعالم کرده پاتوسی حداقل 10 بازی برای این تیم در سال 2016-201۷ انجام داده است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran