Iran Varzeshi

پرسپولیس، پرمصدومتری­ن تیم لیگ

-

پرسپولیس کمکم دارد تبعات فشاری که محرومیت نقل و انتقاالتی به بازیکنانش تحمیل کرده را میبیند. در شــرایطی که در طول دوران محرومیت همه از آمادگی بازیکنــان این تیــم و مصونیتشــا­ن از مصدومیت در فشــردگی بازیها متعجب شــده بودند اما بــا پایان پنجــره نقل و انتقاالتی انگار، توان بازیکنان پرســپولیس هم تمام شــده اســت و حاال با 7 مصدوم بیشــترین مصدوم را در بین تیمهای لیگ برتــری دارد. حتــی ضعیفترین تیمهای لیگ برتری هم این تعداد مصدوم ندارند.

پرسپولیس:‌7

بوژیدار رادوشویچ، حسین ماهینی، سیدجالل حسینی، شــجاع خلیلزاده، محســن ربیعخواه، آدام همتی و محمد انصــاری هفت بازیکنی هســتند که در حــال حاضر با مشــکل آســیبدیدگ­ی مواجه هســتند. نکته جالب اینجا است که 5 بازیکن از 7 بازیکن مدافع هستند و این نشــان میدهد برانکــو در بخش تدافعی چرا با کمبود نفر مواجه است.

استقالل:‌2

اســتقالل یکــی از پرمهرهتریـ­ـن تیمهای حاضر در لیگ برتر، تا این زمان تنها دو بازیکن مصدوم دارد. طارق همام و مرتضــی آقاخان مصدومان اســتقالل هستند. البته شفر با علم به این موضوع در تعطیــالت نیم فصل نیــز بازیکنان خیلــی خوبی را به خدمــت گرفت و به همیــن دلیل اســتقالل در ایــن روزها کمبود این بازیکنان را احساس نمیکند.

تراکتورساز­ی:‌یک

تراکتورســ­ازی تیم پرســتاره این فصل از رقابتهای لیگ برتر، روز گذشته با مصدومیت یکی از نفراتش مواجه شد. حاال لیکنــز باید در قلب خط دفاعیاش تغییراتی ایجاد کند.

سپاهان،‌پدیده:‌صفر

تیمهای پدیده و ســپاهان دو تیم دیگــر از مدعیان این فصل لیگ برتر در این زمــان بازیکن مصدومی ندارند. امیر قلعهنویی و یحیی گلمحمدی میتوانند از مجموعــه بازیکنانــ­ی کــه در اختیار دارنــد در ادامه لیگ برتر به بهترین نحو استفاده کنند.

ذوب‌آهن:‌2

محمدرضــا خلعتبــری و رحیــم زهیوی، دو مصدوم ذوبآهن هســتند. مصدومیــت محمدرضــا خلعتبری بعد از تالشــی که علیرضــا منصوریان برای حضور او داشــت، به انــدازه مصدومیت چند بازیکن به ذوبآهن ضرر زد.

پارس‌جنوبی:‌2

محمد ستاری و مهدی عسگری، دو مصدوم پارس جنوبی هستند.

نفت‌مسجد‌سلیمان:2

حسین دوســتدار و فرشید پاداش دو مصدوم نفت مسجد سلیمان هستند. با توجــه به امکانات محــدودی که این تیم دارد و شــرایط نامســاعد زمینها، بقیه بازیکنان شــانس آوردهاند که دچار مصدومیت نشدهاند.

ماشین‌سازی:‌یک

توحیــد غالمــی تنهــا مصــدوم ماشینسازی است.

نساجی:‌یک

محمد عبــاسزاده، بهعنوان یکی از تأثیرگذارت­رین بازیکنان نساجی مصدوم اســت و مصدومیتش برای هواداران این تیم خبر خوبی به حساب نمیآید.

پیکان:‌یک

جابر انصاری به محض اینکه در نقل و انتقاالت نیم فصل از استقالل به پیکان منتقل شد، مصدوم شــد و بازیها را از دست داد.

استقالل‌خوزستان:‌یک

فرزاد بهمنی، تنها مصدوم استقالل خوزستانی است که در قعر جدول لیگ قرار دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran