Iran Varzeshi

مسیگر: من و احمدزاده یک قهرمانی جهان به تیم ملی بدهکاریم

-

مسلم مســیگر، بازیکن با تجربه تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: «قرار بود بعد از مسابقات بین قــارهای در کشــور برزیل یــک اردوی تدارکاتــی برگزار کنیم که به خاطر مشکالت مالی فدراسیون و کشور، نتوانستیم بــه برزیــل برویم. ایــن اردو میتوانســت به ما خیلی کمک کند. فوتبال ساحلی بازی کردن در زمســتان خیلی سخت است اما خدا را شکر به خاطر شرایط آب و هوایی شــهرهای بوشهر و بندرعبــاس توانســتیم چند اردوی خوب را در این دو شــهر برگزار کنیم. شــرایط تیم خوب اســت. احمدزاده و پیرامون هم که مصدوم هســتند، 95 درصد مصدومیتشــ­ان برطرف شده است و به تیم اضافه میشوند.»

او درباره مسابقات قهرمانی آسیا که اســفند ماه امسال در کشور تایلند برگزار میشود هم گفت: «نسبت به جام بین قارهای فشار بیشتری روی ما وجود دارد چون در آن زمان چند جوان به تیم اضافه شــده بودند و انگار انتظارات کمتر بود. در آن زمان تازه لیگ تمام شــده بود و یک اردوی خــوب در پرتغال برگزار کــرده بودیم و با صــد درصد توانمان به مســابقات رفتیم. این فقط حرف نیست و به نوعی نگاه کل بازیکنان است که شاید شرایط ما مثل مســابقات بین قارهای نباشد. این گونه نیست که ما راحت در آسیا قهرمان شویم. همه تیمها در حــال کار کردن هســتند. تیمهایی مثل امارات، ژاپن و عراق هم میتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند.»

او در مورد رؤیای اصلی تیم فوتبال ســاحلی یعنی قهرمانی جهان هــم گفت: «هــدف ما قهرمانی جهان اســت. بهترین نتیجه ما در جامجهانی مقام سوم اســت، هرچند که میتوانستیم به فینــال راه پیدا کنیم. به نظر من مقابــل برزیل نتیجه گرفتن کمی سخت اســت. امیدوارم در جامجهانــی، برزیل را در فینال مالقات کنیم و انشاءا... هر چه داریم در بــازی فینال به نمایش بگذاریم. من و احمــدزاده که سالهای آخر فوتبالمان است، یک قهرمانی جهان به تیم ملی بدهکار هستیم که انشاءا... این را محقق میکنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran