Iran Varzeshi

جدال نیمهنهایی معطل برنده پیکان - سایپا

-

پس از برگزاری چهار دیدار مرحله برگشــت پلیآف لیگ والیبال، تکلیف ســه تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

سرنوشــت تیم چهار اما به رقابت سوم کشیده شد تا پیکان و سایپا یک بار دیگر در خانه والیبال به مصاف هم برونــد تا در نهایت از میان این دو تیم مدعی یکی به نیمه نهایی برسد.

در حالــی که بازندههــا­ی مرحله رفت پلــیآف برای جبــران مافات به مصاف حریفان رفته بودند، تنها سایپا موفق شــد تا با شکست ســه بر یک پیکان، کار را به بازی سوم بکشاند.

دیگر تیمها یعنی فوالد سیرجان ایرانیــان، خاتم اردکان و شــهرداری گنبد نتوانستند از پس رقبای قدرتمند خــود بر بیاینــد و راهی نیمــه نهایی شوند.

جالبتریــن اتفــاق ایــن مرحله به طــور قطع باخت خاتــم اردکان به کالــه در هر دو بازی رفت و برگشــت بــود. اردکانیها که البته با مصدومیت مهرههای کلیدی خود دســت و پنجه نرم میکردند، پس از باخت سه بر دو در خانه برابر کاله، راهی آمل شــدند تا شــاید در این شهر بتوانند امیدشان برای صعود بــه نیمهنهایی را زنده نگه دارند. اتفاقی که نیفتاد و کاله با هدایت بهــروز عطایی و درخشــش بازیکنانی چون صفایی خاتم مدعی را حذف کرد.

به ایــن ترتیب فینالیســت لیگ گذشــته و قهرمان جام باشــگاهها­ی آســیا حتی به جمع چهار تیم برتر هم نرسید.

در دو دیــدار دیگــر هــم پیــام خراسان این بار در خانه فوالد سیرجان را شکســت داد و شهرداری ورامین در گنبد شهرداری این شهر را از پیش رو برداشت تا به نیمه نهایی صعود کند.

بــه این ترتیب ســه تیــم صعود کرده باید منتظر جدال سایپا و پیکان باشــند تا مرحله نیمه نهایی را برگزار کنند.

در مرحله نیمه نهایی شــهرداری ورامین به مصاف پیام خراسان میرود و کاله هم با برنده جدال پیکان و سایپا دیدار خواهد کرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran