Iran Varzeshi

شجاعمهر، تنها فینالیست ایران در ریکرو انفرادی

-

در ادامه مســابقات تیروکمان همبســتگی کشــورهای اسالمی که در رشــتههای ریکــرو و کامپوند زنان و مردان در بنــگالدش در حال برگزاری است، شیوا شجاعمهر تنها کمانداری بود که به فینال رسید.

در جریان این رقابتها و در مرحله یکشــانزده­م ریکرو انفرادی زنان، شــیوا شــجاعمهر با نتیجه ۶ بر صفر الجزایر را شکســت داد، نگار رجبی با نتیجه 7 بر یک دیــدار را به نماینده بنگالدش واگذار کرد و از دور رقابتها حذف شــد، نیلوفر علیپور 7 بر یک قزاقســتان را برد و پارمیدا قاسمی ۶ بر صفر ترکمنستان را شکســت داد. در مرحله یکهشتم ریکرو انفرادی زنان، نیلوفر علیپور 7 بر یک آذربایجان را برد، پارمیدا قاسمی ۶ بر 2 آذربایجان را شکست داد و شیوا شجاعمهر ۶ بر 4 بنگالدش را شکست داد.

در مرحلــه یکچهارم نیز پارمیدا قاســمی ۶ بــر 5 در تیر طالیی هند را مغلوب خود کرد، شــیوا شــجاعمهر ۶ بر 4 تاجیکستان را شکست داد و نیلوفر علیپور 7 بر ۳ برابر بنگالدش دیدار را واگذار کرد.

در مرحله نیمهنهایی، شــیوا شــجاعمهر ۶ بر 5 هنــد را در تیر طالیی شکســت داد و راهی فینال شــد. او امروز (سهشنبه) در فینال برای کســب مدال طال به مصــاف کمانداری از بنگالدش میرود.

البته پارمیدا قاســمی نیز دیگــر کماندار کشــورمان در مرحلــه نیمهنهایی بــود که به مصاف کمانــداری از بنگالدش رفت و با نتیجه ۶ بر 5 در تیر طالیی دیدار را واگذار کرد. او برای کسب مدال برنز مسابقات همبستگی کشورهای اسالمی برابر نماینده هند به میدان رفت و با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد و چهارم شد.

همچنین در بخــش ریکرو انفرادی مردان و در مرحله یکشــانزده­م، محمدصادق کبودانی ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد، صادق اشرفی ۶ بر 2 برابر ترکمنســتا­ن را مغلوب کرد، رضا شــبانی ۶ بر 2 نپال را برد و کیوان ریاضیمهر ۶ بر صفر به ماالبی دیدار را واگذار کرد. در مرحله یکهشتم نیز صادق اشــرفی ۶ بر 2 برابر نپال شکست خورد، رضا شبانی ۶ بر 4 بنگالدش را شکست داد و محمدصادق کبودانی ۶ بر 5 در تیر طالیی تایلند را برد. در مرحله یکچهارم، محمدصادق کبودانی ۶ بر 4 بنگالدش را شکســت داد و رضا شــبانی ۶ بر 2 نپال را برد. در مرحله نیمهنهایی ریکرو انفرادی مردان، رضا شــبانی ۶ بر 4 برابر تایلند شکســت خورد. او در مرحله ردهبندی برای کســب مدال برنز بــه مصاف کماندار هند رفت و با نتیجــه 7 بر ۳ دیدار را واگذار کرد و چهارم شــد. در ادامه نیز رقابتهای میکس ریکرو برگزار شد و نمایندگان ایران به فینال رفتند. تیم ریکرو ایران در بخش میکس با ترکیب شیوا شــجاعمهر و صادق اشرفی در مرحله یک هشــتم استراحت داشت و در مرحلــه یک چهارم برابــر تیم عراق قرار گرفت و بــا نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. در مرحله نیمهنهایی این رقابتها تیم ایران با شکست ۶ بر 2 بنگالدش راهی دیدار فینال شد. تیم ایران امروز در دیدار فینال برای کسب مدال طال مقابل هند قرار میگیرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran