Iran Varzeshi

از تمرین در گرجستان تا یادگیری آرایشگری

-

امید عمیدی، ملیپوش سابق تیم ملی تکواندو که اســفند 4۹ بــه خاطر مثبت شــدن آزمایش دوپینگــش در رقابتهای فجیره امــارات برای چهار ســال محروم شــد، این روزها در گرجســتان حضــور دارد که همیــن موضوع ابهامهایی را به وجود آورده است.

عمیــدی با اشــاره به مدت زمــان باقیمانــد­ه از محرومیتش میگویــد: «حدود ۶ مــاه قبل از المپیک ریــو محرومیت من آغاز شــد و فکر میکنم حدود 11 ماه دیگــر از محرومیتــم باقی مانده است.»

بــا اینکه او زمــان زیادی از دنیــای قهرمانــی دور بــوده اما نمیخواهد قیــد ادامه فعالیت در تکواندو را بزنــد: «به هیچ عنوان قصد نــدارم قید تکواندو را بزنم و دوست دارم به خاطر تمام تالش و زحماتی که در گذشته کشیدم در این رشــته ادامه بدهم. در این ســالها مزد زحماتــم را دریافت نکــردم و تمام هدفم بازگشــت موفق به تکواندو است.»

او دربــاره حضــور خــود در گرجســتان میگوید: «حضورم در کشــور گرجســتان از روی برنامه بود. ۶ ماه است که برای ادامه کار و تمریناتم به این کشــور آمدهام. برای کسب تجربه بیشتر در زمینه آرایشــگری و همچنیــن پیگیری تمرینات به گرجستان سفر کردم.»

ملیپوش ســابق تیــم ملی تکوانــدو در خصــوص تصمیــم برای ماندن در گرجســتان نیز به تســنیم این توضیــح را میدهد: «دوست دارم برای پرچم کشورم مبارزه کنم اما بــا توجه به اینکه فدراســیون در این مــدت هیچ حمایتــی از مــن نکــرده، فکــر نمیکنم شرایط حضور دوباره در تیم ملی امکان داشته باشد. همه چیز به شرایط فدراسیون و اینکه بخواهند از من اســتفاده کنند یا نه، بستگی دارد. اگر شرایط مهیا نشــود امکان مهاجــرت و ادامه فعالیتم در کشور دیگر وجود دارد تا بتوانم به خواســتهها­یم دست پیدا کنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran