Iran Varzeshi

سیمئونه: موراتا سر دو گل قبلی بدشانسی آورد

-

دیهگو ســیمئونه پس از پیروزی خانگی 2 بــر صفر اتلتیکوماد­رید مقابل ویارئال در هفته بیست و پنجم اللیگا و کم کردن فاصله با بارسلونا به 7 امتیاز از عملکرد شاگردانش دفاع کرد و با خوشــبینی درباره شانس آنها برای رسیدن به بارسلونا صحبت کرد. او در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در رقابت با بارسلونای لیونل مسی شانسی برای قهرمانی در اللیگا دارد گفت: «من عاشق تیمم هستم. من بازی روز گذشته بارسلونا را تماشا کردم و بیشتر به بازیکنانم و فصلی که آنها دارند سپری میکنند افتخار کردم.»

آلــوارو موراتا هم اولین گلش را برای اتلتیکوماد­رید زد. او پس از یک ســاعت جای خــود را به دیهگو کاســتا داد، اتفاقــی که عکس آن در بازی مقابــل یوونتوس در لیگ قهرمانان رخ داد.

ســیمئونه در اینباره هم گفت: «من به دنبال پیدا کردن تفاوتهای آنها یا مقایسه کردنشــان نیستم. هر دوی آنها برای ما مهم هســتند و قابلیت تطبیق دادن خودشان را با نیازهای تیم دارند. هر کدامشــان به ســبک خود چیزهای زیادی به تیم میدهند. موراتــا قبل از این هم دو گل قانونی (به رئال مادریــد و یوونتوس) زده بود که به خاطر تشخیصهای اشــتباه گلهایش قبول نشدند. ما همچنان با داشتن مهاجمانی در سطح کاستا و موراتا به صورت ثابت برای حریفان خطرساز میشویم.»

در مجموع سیمئونه به میزان زیادی از تأثیر موراتا بر عملکرد اتلتیکوماد­رید از زمان پیوستن به تیمی که دوران کودکیاش را در آن سپری کرد، راضی بود. موراتا بعد از زدن گل، وانمود کرد دارد با کمک داور ویدئویی حرف میزند تا به رد شــدن دو گل قبلیاش در مســابقات پیشین اعتراض کرده باشد. سیمئونه ادامه داد: «ما دیدیم که او شک دارد برای گلش شادی کند یا نکند. این پسر بیچاره برای دو گلی قبلیاش که سالم بودند و به اشــتباه مردود اعالم شدند بدشانس بود. اما او هنوز دارد پیشرفت میکند. تیم به او نیاز دارد و ما هم از او راضی هستیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran