Iran Varzeshi

مورینیو: باخت 5 بر صفر رئال من به بارسلونا؟ ما آن فصل قهرمان جام حذفی شدیم

-

ژوزه مورینیــو ســرمربی ســابق منچســتریو­نایتد میگوید برای او مهمتر از باخــت تحقیرآمیزش مقابل بارســلونا در نخســتین فصــل مربیگــریا­ش در رئــال مادرید، قهرمانی اســت که در آن فصل کسب کرد.

او میگوید اگرچه متحمل شکستی تحقیرآمیز شد اما برایش مهم قهرمانی در کوپا دلری بود.

مورینیــو در گفتوگــو بــا شــبکه DAZN اسپانیا گفت: «من هم بردهام، هم مســاوی کردهام و هــم باختهام. من فقط بخش یا مقطعی از دوران مربیگریام را به یاد نمیســپارم بلکــه همه آن را در خاطرم حفظ میکنم. ما شــاید آن بازی را 5 بر صفر به بارســلونا باختیم اما چند ماه بعد این ما یعنــی رئال مادرید بودیم که قهرمان جام حذفی شــدیم. زمانی که شــما میبازید و به باختن عادت ندارید، بخصوص با چنین اختالفی که مشابه آن را هرگــز تجربه نکردهاید، باید از خودتان سواالتی بپرسید تا مطمئن شوید که نظیر آن اتفاق دوباره تکرار نمیشود.»

مورینیــو در ادامه به ســوالی دیگر درباره ادن آزار، هافبک بلژیکی چلســی و آینــده مبهم او در این تیم پاســخ داد، بازیکنی که گفته اســت دوســت دارد به رئال مادرید برود.

او ادامه داد: «برنامه ادن این اســت کــه یا تا پایــان دوران بازیگــریا­ش در چلســی بماند یا به باشگاهی بزرگ مانند رئال مادرید برود. من نمیتوانم به شــما بگویم کــه او چه تصمیمی خواهد گرفت چون مدتهاســت که با او حرف نزدهام اما بگذارید درباره اســتعداد و تواناییاش صحبــت کنم؟ آیا او اســتعداد الزم برای بــازی در رئال مادریــد را دارد؟ بله دارد. آیا او شخصیت پذیرش مسوولیت سنگین پوشــیدن پیراهن رئال مادریــد و بازی مقابل هــواداران در برنابئو را دارد؟ بله او شخصیت این کار را دارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran