Iran Varzeshi

کپا: نمیخواستم با تصمیم ساری مخالفت کنم

-

کپــا آریســاباا­لگا درباره ماجرایــی کــه بیــن او و مائوریتســ­یو ســاری، مربــی چلســی پیش آمــد صحبت کرده است.

او به خبرنــگارا­ن گفت: «نمیدانــم که چطــور دیده شــد اما به نظــرم این تصویر خوبــی نبــود. من بــا مربی صحبت کردهام. به نظرم ماجرا سوءتفاهم بود.

مــن درک میکنــم در تلویزیــون و در شــبکههای اجتماعــی در این باره صحبت میکننــد اما من اینجا آمدهام تا این موضوع را توضیح بدهم. قصد من این نبــود که کاری علیــه مربی انجــام بدهم. ما با هم حــرف زدهایم. من تنها میخواســتم به مربــی بگویم که حالم خوب اســت. او تصور میکــرد که حــال من خوب نیست. لحظات پرتنشی برای من بود و اتفاقات زیادی داشت میافتاد.

البته من دیــدم که تابلو تعویض شــماره من را نشــان میدهد امــا به همین دلیل تا زمانی که پزشــکان به نیمکت برگردند و توضیــح دهند که حال من خوب است، در زمین ماندم. نــه اینکه بــا تعویض شــدنم مخالف باشــم، بلکه میخواســتم به نیمکت بگویم که حالم خوب است.

بــه نظــرم ســوءتفاهم پیش آمد. ایــن ماجرا از روی بدشانسی بود چون حاال مردم در ایــن باره صحبت میکنند. مــن نمیدانــم. نمیدانم چه بگویم، جز اینکه بگویم هرگز هدف مــن این نبــوده که از تصمیم مربی سرپیچی کنم.

باید این را درک کنید که در آخریــن دقایق بازی فینال بودیم و من متوجه واکنشها نشــدم. آنها میخواستند من را تعویــض کنند و من تالش کردم بگویم که مشکلی ندارم. دقیقه آخر بازی بود و اتفاقات زیادی داشت میافتاد. میدانم که چه تصویری پخش شد اما من نمیخواســت­م بــا تصمیم مربی مخالفت کنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran