Iran Varzeshi

ساری: ماجرای کپا سوءتفاهم بود

-

مائوریتســ­یو ســاری، مربی چلســی گفته دلیل بیــرون نرفتن کپا آریساباالگ­ا در بازی با منچسترسیتی سوءتفاهم بوده است.

ســاری قصد تعویض کپا با ویلی کابایرو را داشت اما کپا که دو بار در طول بازی مصدوم شــده بود، حاضر به این تعویض نشد. ماجرا چند دقیقه به طول انجامید و ساری در کنار زمین به شدت خشمگین شد.

در نهایت چلســی بازی را باخت. ساری پس از بازی بسیار آرامتر شده بــود. او گفت: «یک ســوءتفاهم بزرگ پیش آمد. من متوجه شــدم که او دچار گرفتگی عضله شــده است و نمیخواســت­م دروازهبان تیمم در چنین شــرایطی وارد ضربات پنالتی شود. من پس از سه، چهار دقیقه و زمانی که پزشــک تیم به نیمکت آمد متوجه شدم که چه شــده است. در این چند دقیقه میخواســتم کابایرو به زمین برود، ولی کپا میخواست من بدانم که او شرایط الزم برای ضربات پنالتی را دارد. پس یک سوءتفاهم بزرگ پیش آمده بود. حق با کپا بود اما رفتار او اشــتباه بود. از نظر ذهنی او درســت میگفت و میتوانســت برای ضربات پنالتی در ترکیب بماند اما من ماجرا را زمانی فهمیدم که پزشــک تیم به نیمکت آمد. پیش از آن نمیدانســت­م چه شــده اســت و واقعا عصبانی بودم. میخواهم با او صحبت کنم چون او باید درک کند با یک سوءتفاهم، ممکن است دچار دردسر شویم، بهویژه با حضور شما (رســانهها). پس فکر میکنم تنها کافی است که به کپا بگویم چه شده است و مشکلی هم پیش نخواهد آمد.»

چلسی در بازی با منچسترسیتی در لیگ برتر شش بر صفر باخته بود اما این بار نمایش آنها بســیار بهتر بود. ادن آزار در پســت شماره 9 کاذب بازی میکرد و گونسالو ایگواین نیمکتنشین شده بود.

ســاری گفت: «بازیکنان دقیقا همانطور که از آنها خواسته بودم بازی کردند. امروز من به بازیکنانم افتخار میکنم. درباره آینده من باید از باشگاه ســوال کنید. اینجا واقعا خیلی خوشحالم. در سه مســابقه اخیر پیشرفت داشــتهایم. ما بسیار بهتر شــدهایم. امروز به همه نشان دادیم که میتوانیم تیمی بسیار منسجم باشیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran