Iran Varzeshi

هفته شمالیها

-

با برگزاری هفت مسابقه، بازیهای هفته بیستوپنجم لیگ یک پیگیری شد و نتایج قابل تاملی نیز به دست آمد. شاید خوشبینترین هوادار تیم مس رفسنجان هم فکرش را نمیکرد بتوانند با شکست پرگل صدرنشین را بدرقه کنند. اکبر صغیری (2گل)، موســوی و حیاتمنش گلهای میزبان را زدند و تکگل گلگهر را هم مهرداد آوخ به ثمر رســاند. البته آنها خوششــانس هم بودند که شــاهین بوشهر در خانه مقابل آلومینیوم هرمزگان متوقف شد تا فاصلهشــان در صدر جدول کمتر نشــود. با این نتیجه، گلگهر همچنان صدرنشین است و شانس اول صعود به لیگ برتر محسوب میشود.

بازی نود ارومیه با فجرسپاســی چهار گل داشــت که سهم هر کدام دو گل بود. هر دو گل تیم ارومیه را فرزاد محمدی زد و برای شــیرازیها میالد غریبی و محمدحسین کریمزاده گل زدند. تیم خونهبهخونه بابل هم با همان گل ابتدای بازیاش توسط کیانی موفق به شکست مس کرمان شد. قشقایی شــیراز با تکگل محمد مهری، بادران را از پیشرو برداشــت و 1۳ امتیازی شد.

ملوان بندرانزلی که بیش از هر زمان دیگری نیاز به کســب ســه امتیاز بازی با شــهرداری ماهشهر داشــت در دقیقه 88 و روی ضربه دقیق عباس عامری به خواستهاش رســید تا با این پیروزی حاشیه امنیتی برای خودش ایجاد کند.

بازی کارون اروند خرمشــهر با شهرداری تبریز گلی بههمراه نداشت. با این نتایجی که به دســت آمد رقابت در باال و پایین جدول فوقالعاده نزدیک و حساس شــد. حاال گلگهر ســیرجان بیش از پیش نگران از دست دادن جایگاهش در هفتههای آینده و تکرار اتفاقات ســال گذشــته است. بگوویچ بههیچوجه نمیخواهد صدر جدول را از دســت بدهد. در این هفته تیمهای مدعی استقالل جنوب تهران و گلریحان البرز استراحت داشتند. مس رفسنجان 4 ................................................................. گلگهر سیرجان یک گلهــا: اکبر صغیــری ‪-61 (5۳،‬ پنالتی)، ســجاد موســوی ،)44( کاظم حیاتمنش )58( برای مس رفسنجان، مهرداد آوخ )9۰+۳(

قشقایی شیراز یک .................................................................. بادران تهران صفر گل: محمد مهری )5۳(

خونهبهخونه بابل یک ................................................................ مس کرمان صفر گل: اسماعیل کیانی (۳)

ملوان بندرانزلی یک ...................................................... شهرداری ماهشهر صفر گل: عباس عامری )8۰( کارون اروند خرمشهر صفر ................................................. شهرداری تبریز صفر شاهین شهرداری بوشهر صفر ......................................... آلومینیوم اراک صفر نود ارومیه 2 .................................................................................. فجرسپاسی 2 گلها: فــرزاد محمدی -45( پنالتی، -62 پنالتی) بــرای نود ارومیه، میالد غریبی -۳2( پنالتی)، محمدحسین کریمزاده )41(

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran