Iran Varzeshi

اسماعیلی: 4 امتیاز فاصله با صدر زیاد نیست

-

فرشید اسماعیلی درباره انگیزههایش پیش از تقابل با علیرضا منصوریان حرفهایــی به زبان آورده اســت. هافبک تهاجمی اســتقالل چنین گفته: «علیآقا یک ســال و نیم ســرمربی من بود و شاید کســی بود که بیشتر به من اعتماد کرد و توانســتم در تیم او در ترکیب ثابت بازی کنم. صد در صد خیلی انگیزه داشــتم تا بتوانم برابر تیم او در ترکیب ثابت بازی کنم. واقعیت این است که ما به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم و میخواستیم ببریم تا شــرایطمان را در جدول ردهبندی بهتر کنیم و خدا را شــکر در این بازی نمایش خوبی هم داشتیم.»

بازیکنان اســتقالل درباره اسماعیلی میگویند گلزنی را اندازه پاس گل دادن دوست ندارد. اســماعیلی این موضوع را تایید میکند: «بله، بازیکنان تیم درســت میگویند. شــاید خیلی از بازیکنان از گلزنی بیشتر خوشحال شــوند ولی من پاس گل دادن را بیشتر دوست دارم. سبک بازی من طوری اســت کــه وقتی پــاس گل میدهم بیشــتر خوشحال میشوم.»

اســماعیلی درباره اینکه چرا بعد از گلزنی شادی نمیکند، این پاسخ را داد: «کال بازیکنی نیســتم که وقتی گل میزنم خیلی هیجانزده شوم.»

اســماعیلی حاال که اســتقالل 2 بازی را برده افسوس شکســت مقابل تراکتورساز­ی را میخورد: «آن بــازی 6 امتیازی بود و ما اصال نبایــد شکســت میخوردیم. قبــول دارم روز خوب ما نبود ولی شــما هم فراموش نکنید که تراکتورساز­ی هم فقط یک موقعیت داشت که به گل رســید. البته این را بگویم که تیمها در نیم فصل دوم زیاد موقعیت از دست میدهند و ما میتوانیم اختالف امتیاز را جبران کنیم.»

اســماعیلی شانس کمی برای قهرمانی تیمش قایل نیست: «ما 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و این اختالف زیادی نیست. حاال درست است که سپاهان یک بازی کمتر از ما دارد ولی این اختالفی نیست که ما نتوانیم آن را جبران کنیم و بعد از چند سال بتوانیم هوادارانما­ن را خوشحال کنیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran