Iran Varzeshi

سعادتمند: بیدلیل نبود برای جذب پاتوسی زحمت کشیدیم

-

احمد ســعادتمند رییس هیات مدیره استقالل درباره برتری سه بر صفر استقالل مقابــل ذوبآهن اصفهــان در بازی عقب افتــاده هفته هفدهــم لیگ برتــر فوتبال میگوید: «همه هــواداران و جامعه فوتبال از بازی خوب، روان و یکدســت اســتقالل لذت بردند. مــن هم بهعنوان عضو کوچک خانواده اســتقالل از دیدن بازی لذت بردم. اســتقالل میتوانســت با گلهای بیشتری زمیــن را ترک کند اما رونــد تیم و قدرت بازی بازیکنان خوب هدایت شــده و کادر فنی به خوبی عمل کرده است. نباید درباره مســائل فنی اظهارنظر کنیــم اما قطعا هر بینندهای از دیدن بازی لذت برده است.»

ســعادتمند با ابراز رضایت از عملکرد آیانــدا پاتوســی بازیکن آفریقــای جنوبی اســتقالل اینطور میگوید: «پاتوســی در دو بازی انجام داده برای اســتقالل بهترین بازیکن زمین بوده اســت. همه بازیکنان از ســیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم گرفته تا اللهیار صیادمنش نمایش خوبی داشــتند اما پاتوسی نشــان داد میتواند به استقالل کمک کند. بیدلیل نبود که مدیران باشگاه برای جــذب این بازیکــن زحمت و تالش زیادی به خرج میدادند.»

رییس هیات مدیره باشــگاه استقالل درخصــوص فشــردگی مســابقات بــرای تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آســیا نیز میگوید: «ما پنجم اســفند بــا ذوبآهن بــازی کرده و نهم باید با فوالد خوزســتان در اهــواز بازی کنیم، ســپس به قطر رفته و چهاردهــم با الدحیــل در لیگ قهرمانان آسیا تقابل داشته باشــیم، پس از آن باید هفدهم با نفت مسجدســلیم­ان بازی کنیم. خوشــبختان­ه فاصله زیادی با قطر و امارات نداریم اما اینکه هر ســه، چهــار روز بازی برگزار شــود، بــرای تیمی کــه در کورس قهرمانــی قرار گرفته، شــرایط را ســخت میکند. نه در ابتدای برنامهریزی بودم و نه به من ارتباطی دارد اما ســازمان لیگ باید تدابیری اندیشــیده و با باشگاه هماهنگی بیشــتری صورت میداد که به تیمها فشار زیادی وارد نشود.» سعادتمند در خصوص اینکه ظاهرا با پرداخت حوالههای بازیکنان بخشی از مشکالت حل شده است، میگوید: «در این زمینه بهتر است امیرحسین فتحی مدیرعامل باشــگاه صحبت کنند اما من و همکارانم در هیات مدیره در تالش هستیم که مشکالت را حل کنیم. سه، چهار مورد از مشکالت در یکی دو هفته گذشته برطرف شــده و هــواداران و بازیکنان بــه آرامش بیشتری رســیدهاند. امیدوارم در آینده نیز اتفاقات خوبی برای استقالل رقم بخورد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran