Iran Varzeshi

گونسالوس منتظر کم کردن اضافه وزن

-

با اینکه استقالل در رده چهارم جدول قرار دارد اما بازیکنان این تیم چه در زمین و چه روی نیمکت نامی هســتند و شفر از این لحاظ مشکلی ندارد.

هیچ تیمــی نمیتواند با یازده بازیکن اصلی کــه به میدان میروند و سه بازیکنی که بهعنوان جایگزین وارد زمیــن میشــوند بــه موفقیت بزرگ دســت یابد و حتما تیم بزرگ برای رســیدن به هدف نیاز به تعداد بازیکنان بیشــتری دارد و این بدین معنی اســت که تیم موفق باید یک تیم خوب هم روی نیمکت داشــته باشد.

اســتقالل در دور رفــت چنین شــرایطی را نداشت اما در تعطیالت زمســتانی با اضافه شــدن بازیکنان جدید نیمکت این تیم هم قوی شد. آرمین سهرابیان، داریوش شجاعیان، مرتضــی تبریــزی و سیدحســین حسینی بارها و بارها در ترکیب ثابت اســتقالل به میــدان آمدهاند و حاال نشستن آنها روی نیمکت بدین معنی است که استقالل یک تیم خوب هم روی نیمکت دارد.

اســتقالل با توجه به پتانسیلی کــه ایجاد کــرده در دور برگشــت بازیها میتواند شــانه به شانه دیگر مدعیان برای به دســت آوردن جام قهرمانی مبارزه کند. گونسالوس هم با پیدا کردن شــرایط بدنی ایدهآل حتمــا در آینده کمک بیشــتری به اســتقالل خواهد کــرد. حضور این بازیکنان البته روی نیمکت میتواند دست شــفر را برای پیاده کردن هر ایدهای باز بگذارد.

ضمــن اینکه پیرمــرد آلمانی میتواند در جریان بازی با بازیخوانی تاکتیک تیمش را تغییر دهد و همه اینها از فواید داشــتن یک تیم خوب روی نیمکت اســت. با توجه به چند بازی اخیر اســتقالل که اتفاقا پرگل هم بوده اســت کارشناسان این تیم را یکی از تیمهای اصلی برای کسب عنوان قهرمانی میدانند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran