Iran Varzeshi

نمیخواهم پرسپولیس لطمه بخورد

-

غیبت علیرضا بیرانوند در ریکاوری روز یکشنبه پرســپولیس این تهدید او را که «دیگر در زمین ورزشــگاه شهید کاظمی تمرین نمیکنــم» در ذهنها زنــده کرد. اینطور تصور میشــد که او تهدیدش را عملی و تمرین پرسپولیس را ترک کرده اســت امــا واقعیت چیز دیگــری بــود. دروازهبــا­ن ملیپــوش پرسپولیس با یک مشــکل غیرفوتبالی مواجه شده و باید جراحی کند.

درباره او حتی شــنیدیم در همین چند بازی هم به زور آمپول و مســکن برای پرســپولیس به میدان رفته. حاال پرســش این اســت که آیا امکان دارد پرسپولیس علیرضا بیرانوند را به خاطر جراحــی به مدت چند هفته از دســت بدهد؟ پاســخ پزشــک این تیم منفی اســت. دکتر حقیقت گفتــه: «علیرضا بیرانونــد که از ناحیه دســتگاه گوارش مشــکل پزشــکی داشــت، با توجه به اقدامهای پزشکی صورت گرفته و با یک عمل سرپایی، مشکلی برای بازی کردن ندارد. او امروز هم در تمرینات شــرکت کرد و برای بازی پنجشنبه آماده خواهد بــود. در حــال حاضر برنامــهای برای جراحی او وجود ندارد.»

همیــن حرف را در یــک مصاحبه رادیویــی از زبان سرپرســت باشــگاه پرسپولیس هم شــنیدیم که میگفت: «بیرانوند مشــکلی ندارد. او میتوانست دو نوع جراحی انجام بدهد. یک جراحی طوالنیمدت و یک جراحی کوتاهمدت. جراحی او کوتاهمدت و ســرپایی انجام شــد و خدا را شــکر بیرانوند مشــکلی نــدارد. چیزی که میگویــم عین نظر پزشک تیم است وگرنه خودم تخصص پزشکی ندارم.»

علیرضا بیرانوند مشــکلی را که در کمــرش به وجود آمده، بــا یک درمان چندســاعته و به طور موقــت برطرف کــرد و با آمپــول به مسجدســلیم­ان رفت تا دروازه پرســپولیس خالی نماند. او روز یکشــنبه هم یک جراحی ساده ســرپایی انجام داد تا پرســپولیس در بازیهــای مهم پیــشرو از حضورش محروم نباشــد و حاال درباره شــرایط و مشکلی که برایش پیش آمده، میگوید: «با این مشــکلی که بــرای کمرم قبل از بازی نفت مسجدســلیم­ان به وجود آمد، شــرایط ســختی داشــتم و واقعا نمیتوانســ­تم بازی کنم. بــرای همین دیــروز رفتــم دکتر و به قــول معروف یک جراحی سرپایی داشتم تا در زمان بهتــری بتوانم جراحی اصلــی را انجام بدهم. البته دکتر گفت باید عمل اصلی را انجام بدهم اما شرایط پرسپولیس به شکلی است که نمیتوانم االن این کار را انجام بدهم. من بعد از این جراحی باید حداقــل ‪5 6‬ روز اســتراحت کنم اما دیدم با این کار بازیهای ســخت آینده را از دست میدهم. آن هم در شرایطی که بازیکنان مصدوم زیادی داریم و تیم تحت فشار اســت. برای همین جراحی اصلی را گذاشتهام برای آینده.»

بیرانونــد ســپس بــه بازیهای سخت و فشــرده پیشروی پرسپولیس اشــاره میکنــد: «تیم بعد از تســاوی برابر نفت مسجدســلیم­ان خیلی تحت فشــار قرار گرفته و بایــد با کمک هم در بازیهای آینده امتیازهای از دســت رفته را جبــران کنیم. ما در ادامه فصل و بــا توجه به شــروع فصل جدید لیگ قهرمانان، بازیهای ســخت و مهمی در پیــش داریم. همانطور کــه گفتم فعال یک عمل ســرپایی انجام دادهام تا بعد از بازیها ببینیم شــرایط چگونه است. یکشــنبه هم چــون بیمارســتا­ن بودم نتوانستم به تمرین بیایم. شرایط سختی داشــتم اما خدا را شکر امروز به تمرین آمدهام تا کنار تیم باشــم و برای بازی با صنعتنفت آماده شــوم. ما بازیهای خیلی سختی داریم. صنعتنفت آبادان، نساجی، الســد و بعد از آن هم باید در دربی بازی کنیــم و اصال فرصتی برای استراحت نیست. من هم به همین دلیل بــود که برنامه جراحــیام را چند وقت عقب انداختم تا بازی کنم و تیم بیشتر از این تحت فشار قرار نگیرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran