Iran Varzeshi

چک استقاللیها بابت قسط سوم تبریزی پاس نشد

-

در حالی که قرار بود دیروز قســط ســوم باشــگاه اســتقالل برای انتقال مرتضــی تبریزی به باشــگاه ذوبآهن اصفهان پرداخت شود اما چکی که برای پرداخت این قسط صادر شده بود، پاس نشــد. این ســومین بار است که چک رضایتنامه مرتضی تبریزی به دلیل عدم موجودی پاس نمیشود.

آذری 26 بهمن در این باره گفته بود: «هیچ وقت دوســت نداشتیم مانع از پیشرفت کسی شــویم، درست است که مسووالن استقالل در بحث حقوقی زرنــگ هســتند ولــی در ایــن زمینه حرفهای عمل نکردنــد. تالش ما برای مذاکره با مسووالن استقالل نتیجه نداد و بنــده آخرین بار 4 مــاه پیش صدای آقــای فتحــی را شــنیدم. در نهایت با حامی مالی مذاکره کردیم و چک 900 میلیونی با چند چک مبادله شــد. چک اول با یک هفته تاخیر نقد شــد. موعد چک دوم 27( بهمن) و موعد چک سوم هم هفتم اسفندماه بود.»

به نظر میرســد بــه خاطر پاس نشــدن چک تبریزی بابت قسط سوم، استقاللیها به مشکل بخورند.

این روزهــا آذری مدیرعامل ذوب و فتحــی به مشــکل خوردهاند و میان این دو مدیر شــکرآب شــده اســت و اســتقاللی­ها هم هیچ پاســخ درستی درخصوص این مساله نمیدهند.

این در حالی اســت کــه تبریزی هم چندان برای اســتقاللی­ها نتوانسته کاری بکنــد. این بازیکــن از وقتی که به اســتقالل آمد چندان عملکرد خوبی نداشــت و به همین دلیل هم کادرفنی استقالل در نیم فصل دوم چند مهاجم را جذب کردند.

این روزها هم تبریزی نیمکتنشین بازیکنی مثل صیادمنش است که با 17 سال ســن توانســته در ترکیب اصلی اســتقالل جــای پیدا کنــد. در چنین شرایطی استقاللیها به فکر جور کردن پول مهاجمی باشند که تاکنون سودی برای آنها نداشته است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran