Iran Varzeshi

علیپور:خودم هم روزهای اول مثلبودیمیر­بودم

امسال دنبال سه گانهایم

-

علی علیپور درباره از دست دادن پنالتی مقابل نفت آبادان گفت: «خب پنالتی از دســت رفت و خیلی از این اتفاق ناراحتم. امیدوارم در بازیهای بعدی بتوانم ایــن اتفاق را جبران کنم. با تمام ناراحتی بابت از دســت دادن پنالتی از این جهت خوشحالم که نتیجه تیم با پیروزی همراه بود و مهم این بود که سه امتیاز را کسب کردیم.»

وی درباره داوری دیدار با نفت آبادان نیز گفت: «به نظرم پنالتی روی ســروش رفیعی صد در صد بود. نمیدانم چرا داور نگرفت و شاید جاگیریاش بد بود. با این حال احساســم این است که هنوز داور خط و داور وســط در فوتبال ایران نتوانســته­اند به هماهنگی و همکاری مناسبی برســند. داوران روی خط مســلما بهتر باید اتفاقات داخل محوطه جریمه را ببینند. من همیشه احترام خاصی برای داوران قایل بودم و هیچ وقت دخالت نمیکنم.»

علی علیپور درباره بازی حساس این هفته تیمش مقابل پاختاکور گفت: «بــا روحیه باالیی آمــاده این جدال خواهیم شــد. پاختاکور مطمئنا تیم قدرتمندی اســت که توانســته النصر را در امارات حذف کند. باید یک شــروع قدرتمند در شروع مسابقات داشته باشیم. بازی اول همیشه مهم و حســاس است. ما اما با قدرت در کنار هوادارانما­ن برای این بازی حاضر میشویم و به دنبال نخستین برد این فصل خود خواهیم بود تا ماجراجوییم­ان را در این فصل آغاز کنیم.»

وی با اشاره به رقبای تیمش در این دوره از مسابقات گفت: «السد قدرتمندتری­ن تیم گروه ماســت و االهلی عربستان نیز نیاز به تعریف ندارد. جدول ســختی پیش روی ما قرار دارد اما ما مصمم هستیم که بهترین عملکرد را داشــته باشــیم. کارهای تاکتیکی که آقای برانکو ایوانکوویـ­ـچ میخواهد را انجام و موفق و دســت پــر از زمین خارج میشویم.»

علیپور درباره عملکرد بودیمیر و انتقاداتی که از او میشود، گفت: «به هرحال او اکنون فضای جدیدی را تجربه میکند و طبیعی اســت که نیاز به فرصت بیشــتری برای هماهنگی دارد. همه بازیکنان وقتی وارد فضای جدید میشوند نیاز به فرصت دارند تا با یکدیگر هماهنگ شــوند. خودم هم روزهای ابتدایی در پرسپولیس شرایط هماهنگی و پیشرفت را پشت سر گذاشــتم و شرایط به این شکل و با انتقاداتی نیز همراه بود که کمک کرد در مســیر پیشــرفت قرار گیرم. با این حال او بودیمیر است، بازیکنی که از اروپا آمده و تجربه باال و کیفیت مناسبی دارد و تجربه حضور در لیگ قهرمانان و مقابل تیمهای بزرگ را داشته است.»

مهاجم گلزن پرســپولیس در جدال با نفت آبــادان درباره پاس گلی که از بودیمیر گرفت، گفت: «واقعا پاس خوبی بود. او میتوانست خودش به ســمت دروازه شــوت بزند اما کیفیت یــک بازیکن بزرگ اینجور مواقع مشخص میشــود که با پاس در فضای بهتر زمینهساز گل تیم شــد. در فوتبال همواره موفقیت تیمی مهم است و ما در کنار هم در نهایت به موفقیت و اهداف بزرگمان خواهیم رسید. برای دیدن بودیمیر که نشان داده بازیکن باکیفیتی است هم زیاد انتظار نکشید و او در همین بازی اخیر نیز چشمههایی از توان خود را به اجرا گذاشت و در بازیهای بعدی مسلما شرایط بهتر نیز خواهد شد.»

علیپور در پایان درباره اینکه آیا تیمش شانس دستیابی بهعنوان مجدد قهرمانی در لیگ و موفقیت در آســیا را خواهد داشــت، گفت: «این مهمترین هدف ما محســوب میشــود. ما تیم کاملی هستیم و از کادرفنی بــزرگ و کاما حرفهای برخوردار هســتیم. به دنبال این خواهیم بود تا در این فصل با رســیدن به عناوین قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی به سه گانه دست پیدا کنیم و این برخاف آنچه که شما میگویید یک رویا نیست و یک هدف بزرگ برای ماست تا برای آن بجنگیم و تاش کنیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran