Iran Varzeshi

ادعای روز: سرمربی تیم ملی انتخاب شده!

-

هفته قبل و بعد از داغ شدن اخبار مربوط به انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی مهدی تاج مذاکره با گزینههایی مثل مونتال و بالن را رد کرد اما همان موقع گفت فدراسیون در حال مذاکره با گزینــه مربیگــری تیم ملی اســت و به زودی یک سرمربی مطرح بهعنوان جانشین کارلوس کیروش معرفی میشود.

حاال از درهای فدراســیون فوتبال ایــن خبر بــه بیرون رسیده که ســرمربی آینده تیم ملی ایران بــه احتمال قریب به یقین انتخاب شــده است. بنابر شنیدهها ســرمربی آینده تیم ملی یک مربی بزرگ و با کارنامه اســت که دیروز (شــنبه) بعد از جلســات مهم و مختلفی که رییس فدراسیون فوتبال داشته است حضور او در تیم ملی قطعی شده اســت. این جلسات آنطور که گفته میشود در جهت نهایی کردن اسم ســرمربی تیم ملی و جانشین کارلوس کیروش بوده است.

باتوجه به اینکه تیم ملی فعال مســابقهای ندارد و فدراسیون تصمیم گرفتــه از روزهای فیفا در اسفندماه استفاده نکند، این احتمال وجــود دارد در صورت درست بودن اخبار و شنیدهها و با وجود توافق نهایی فدراسیون با گزینه هدایــت تیم ملی، فعال نــام او اعالم نشــود. همچنین خبرهایی که هنوز تایید رسمی نگرفتهاند حاکی اســت که نام ســرمربی تیم ملی بعد از انجام کارهای نهایی، خردادماه ســال آینده و به طور رســمی اعالم میشود.

آنچه در حــال حاضر و بر اســاس اخبار و شنیدهها وجود دارد این است که مذاکرات نهایی بــا گزینه هدایت تیــم ملی در جریان است و طرفین به توافقات اساسی دســت پیدا کردهاند اما نکته قابل ذکر اینجا اســت که تا امروز فقط مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال شخصا پیگیر مسائل مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی بوده و مذاکرات را خود او پیش برده است تا نام سرمربی و مسائل مربوط به قرارداد او فعال رسانهای نشود.

با این حال ســوالهای بسیاری درباره انتخاب نهایی فدراســیون وجود دارد که شــاید تا دو سه ماه دیگر هم پاسخ درســتی به آنها داده نشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran