Iran Varzeshi

عطایی: با پرمهرهترین تیم لیگ بازی داریم

-

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران معتقد اســت روند رو به رشــد تیمش ادامه دارد.

بهــروز عطایــی در مــورد روند تیمش در هفتهها و بازیهای گذشته گفت: «خوشــحالم که در این هفتهها تیم ما روند رو به رشــدی را داشــت و همچنان هم این رونــد ادامه دارد. تنها به پیشــرفت فکــر میکنیم و با اینکه یکــی از تیمهــای جوان لیگ را در اختیار داریــم، به دلیل روند رو به رشــدمان یکــی از مدعیان عنوان قهرمانی هستیم.»

او بــا بیان اینکــه در میان چهار تیم مرحلــه نیمهنهایی کاله مازندران جوانترین تیم اســت، ادامه داد: «ما و پیکان از جمله تیمهای جوان لیگ هستیم ولی شــرایط ما با پیکان هم متفاوت اســت. بازیکنــان ما برعکس بازیکنان پیکان سابقه حضور در لیگ را هم نداشتند ولی االن خوشحالم که روند خوبی را طــی میکنند. تمرکز ما بر روی پیشــرفت و کسب موفقیت اســت، همه تالش خود را میکنیم تا در بازی مقابل ســایپا هم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.»

عطایــی در خصوص بــازی برابر ســایپای تهران نیز گفــت: «مطمئناً بازی برابر پرمهرهترین تیم لیگ برتر آسان نیســت و باید با بیشترین توان در زمین حاضر شویم. اینکه سایپا در مرحله گروهی لیــگ نتایج خوبی را ثبت نکرده درســت است اما مطمئن باشــید ما به این مسائل کاری نداریم و بایــد مقابل یکــی از پرقدرتترین تیمهای لیگ قــرار بگیریم که از نظر مهــره هیچ کمــی و کاســتی ندارد. آنالیزهــا­ی کافی را انجام داده و قصد داریم در حضور هواداران خود بهترین نمایش را ارائه دهیم.»

بهروز عطایــی در مورد داوریها نیــز گفت: «در ایــن دو بازی مرحله پلــیآف داوریهای خوبی را شــاهد بودهایــم و از این موضوع خوشــحالم چــون داوران و ناظرانی که از ســوی فدراســیون انتخاب شــدند، از پس بازیهــا برآمدهاند اما بحثی که وجود دارد در چیدمان داوران بود. شاید ما داوران بینالمللی زیادی داشته باشیم امــا داوری که بتواند از پس یک بازی خاص بربیاید کم است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran