Iran Varzeshi

پایان کار نوجوانان بدون حتی یک برد!

رقابتهای شمشیربازی ردههای سنی آسیا

-

شمشیربازان نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی رقابتهای خود را به پایان بردند که بهعنوان قابل توجهی دست پیدا نکردند.

مســابقات شمشــیرباز­ی قهرمانــی نوجوانــان و جوانــان آســیا در اردن در حــال برگــزاری اســت و رقابــت بخش نوجوانــان به پایــان رســید و نمایندگان ایــران عملکــرد خوبــی از خــود بــه نمایش نگذاشتند.

در رقابتهــای انفرادی و در اســلحه ســابر، میعــاد عابدینــی در مرحلــه یک ســی و دوم با شکســت برابر شمشیربازی از چینتایپــه از دور رقابتهــا کنــار رفت.

شــهریار گلزار دیگر نماینده ایران در این اســلحه بود که پس از اســتراحت در دور اول، در مرحله یک شــانزدهم بازی را به نماینده قزاقســتان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

به این ترتیب عابدینی در این رقابتها ســی و هفتم شــد و گلزار در رده بیست و یکم قرار گرفت.

در اســلحه اپــه تیــم ایــران تنهــا یــک نماینده داشــت. محمد برگــزار در همــان دور اول و مرحلــه یــک ســی و دوم بــه مصــاف شمشــیرباز­ی از ژاپــن رفت و با شکســت برابــر او در رده چهلم ایستاد.

در اسلحه فلوره هم نمایندگان ایران به توفیقی دست پیدا نکردند.

هــر دو نماینــده ایران یعنــی امجد میرزایی و علی امینی در مســابقه اولشان برابــر دو شمشــیرباز از کــره جنوبی قرار گرفتنــد کــه هــر دو بازنده شــدند و به ترتیــب در ردههــای ۱۳ و ۳۴ آســیا قرار گرفتند.

در بخش تیمی هم تیم ایران در هر دو اسلحهای که شرکت کرده بود برابر حریفان شکست خورد تا از دور رقابتها کنار برود. در اسلحه ســابر تیم ایران با نتیجه ۵۴ بر ۰۴ برابــر تیم نه چندان مطرح ســنگاپور شکست خورد و در فلوره هم هنگکنگ با اختالف بسیار و نتیجه ۵۴ بر ۳۲ تیم ایران را شکست داد.

تیمهای ســابر و فلوره ایران به ترتیب ۱۱ام و ۲۱ام شدند.

به ایــن ترتیــب پنج نماینــده ایران در بخش انفــرادی و دو نماینده در بخش تیمی رقابتهای خود را با شکســت پشت ســر گذاشــتند و حتی برد هم نصیب تیم ایران نشد.

رقابتهای جوانان آســیا از امروز آغاز میشــود و نمایندگان ایران برای رویارویی با حریفان روی پیست میروند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran