Iran Varzeshi

عابدینی:‌منتظر‌روزها‌و‌خبرهای‌خوب‌باشید

حقم را در المپیک ۰۲۰۲ میگیرم

-

ملیپوش شمشیربازی ایران میگوید هدفم این اســت که حقــم را در المپیک ۰۲۰۲ بگیرم و تمام تالشمان را میکنیم که به نحو احسن تمرینات را انجام دهیم و انشاءا... منتظر روزهای خوب و خبرهای خوب باشید.

مجتبــی عابدینی دربــاره عملکرد خود در جام جهانی لهســتان و گرندپری قاهره گفت: «بعد از تمرینات پرفشاری که داشتیم به جام جهانی لهستان اعزام شدیم که تمام ملیپوشــان زیر فشار بدنسازی بودند امــا در گرندپری قاهره عملکردمان خوب بود. هفته آینده هم مسابقات ایتالیا را داریم که برایمان مهم است. به هر حال فشردگی مسابقات زیاد است و هر دو هفته یک بار در رفت و آمد هستیم اما خب تمام تالشــمان را میکنیم که به نحو احسن تمرینات را انجام دهیم و انشاءا... منتظر روزهای خوب و خبرهای خوب باشید. از اردیبهشت مسابقات انتخابی المپیک آغاز میشود و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.»

عابدینی در پاسخ به این پرسش که عملکردش نســبت به بقیه شمشیربازان بیشتر زیر ذرهبین قرار دارد و این مساله او را اذیت نمیکند نیــز گفت: «تا ۷-۶ ماه پیش خیلی برایم مهــم بود و اذیت میشدم اما روی خودم کار کردم و اصال دیگر برایم مهم نیســت که زیر ذرهبین هســتم. به هر حال کارشناســا­ن ورزش و مــردم درک میکنند هر دو هفته یک بار باید به مســابقه برویــم و پروازهای طوالنی داریم. شرایط سخت است از این رو اگر کســی خودش را جای ما بگذارد، درک میکند. اکنون تمــام فکر نه تنها من بلکه علی پاکدامن، محمد رهبری و دیگر ورزشــکارا­ن این است که در وهله اول ســهمیه المپیک بگیریــم. انتقاد یا پیشنهادی باشد هم ما قبول میکنیم و هدف همه ما یک چیز است و آن گرفتن سهمیه المپیک است.» او در مورد اینکه گفته میشود عابدینی در المپیک ۰۲۰۲ دنبال این است که حق خودش را بگیرد هم اینطــور اظهارنظر کرد: «قطعا هدفم این اســت که حقم را در المپیک ۰۲۰۲ بگیرم و تمام فکرم این است که المپیک ریو را جبران کنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran