Iran Varzeshi

مقصد کجاست؛ کشتی یا کار؟

-

استعفای امیررضا خادم از وزارت ورزش

معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت ورزش با استعفا از مسوولیت خود در این وزارتخانه بار دیگر شــایعات را درباره حضورش در فدراسیون کشتی یا وزارت کار افزایش داد.

بعــد از حرف و حدیثهای چند ماه اخیر پیرامون تمایل امیررضا خادم به جدایی از ســمت معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، این بحث مطرح بود که به زودی برای حضور در انتخابات ریاســت فدراســیون کشتی، ثبتنام میکند اما واکنشهای منفی نسبت به این خبر ظاهرا باعث شده تا امیررضا خادم تصمیم دیگری بگیرد.

ظاهرا در روزهای اخیر با ارســال درخواست ماموریت او از سوی وزارت کار، خادم نیز استعفای خود را تقدیم مسعود سلطانیفر وزیر ورزش و جوانان کرد. حال باید منتظر پاســخ وزیر به اســتعفای او بــود. موضوعی که ظاهرا بــا توجه به اصرار خادم و عدم تمایل مســعود ســلطانیفر به ادامه این همــکاری، با موافقت وزیر ورزش روبهرو شود. در صورت موافقت وزیر ورزش، امیررضا خادم راهی وزارت کار میشود و به این ترتیب با حضــور خادم در وزارت کار عمال حضور او در انتخابات فدراســیون کشتی نیز منتفی شده و دیگر در جمع کاندیداها قرار نمیگیرد.

البته شایعات روزها و ماههای اخیر درباره حضور امیررضا خادم در فدراســیون کشــتی بســیار سوالبرانگی­ز است. او ابتدا اعالم کرد در انتخابات شرکت نمیکند اما بعد مسیری را در پیش گرفت که نشان از تمایل او برای حضور در فدراسیون کشتی داشت که تصمیم اخیر او یک ســوال مهم را به وجود آورده که چه چیزی باعث تغییر موضع او شده و خادم ترجیح داده به وزارت کار کوچ کند؟

در ایــن میان دو احتمال وجود دارد؛ اول اینکه شــاید از ابتدا همه این جنجالهای رســانهای تنها به قصد دیده شــدن و بر سر زبان افتادن مجدد نام امیررضا خادم بوده و او هیچ تمایلی برای کشتی نداشته است و دوم هم اینکه شــاید او به این قطعیت رســیده که وزارت ورزش با توجه به اختالف نظر با رسول خادم، تمایلی به حضور مجدد یک مدیر گوششکسته در راس کشتی ندارد و به همین خاطر انتخابات کشتی را به تاخیر میاندازد تا با گذر زمان و روند اختالفات و خودزنی برخی اهالی کشتی، در نهایت به گزینهای سیاسی و خارج از خانواده کشتی برسد!

هر چه که هســت ظاهرا امیررضا خادم از ورود به کشتی و اتفاقاتی که در این راه ممکن است برای او به وجود بیاید، رهایی پیدا کرده است و حاال بایــد منتظر عملکرد او در وزارت کار بــود. هر چند که درباره عملکرد او در وزارت ورزش و جوانان بحثهای زیادی مطرح اســت و با توجه به اتفاقاتی که درباره باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره آن رخ داد، یک نمره منفی برای او به حساب میآید.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran